«فولکس واگن» هم آفتابی شد

پرشین خودرو: «فولکس واگن» قرار است با معرفی چند خودروی جدید در نمایشگاه خودرو تهران مشارکت داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه صنعتی ماموت(ماموت خودرو)که طرف قرارداد همکاری با فولکس واگن نیز هست قرار است در دومین نمایشگاه خودروی تهران حاضر شود.
بر این اساس برندهای اسکانیا، فوسو و فولکس واگن در قالب گروه صنعتی ماموت به نمایشگاه تهران قدم می گذارند.

آشنایی با محصولات خودرویی گروه ماموت

فولکس واگن
شرکت ماموت خودرو از زیر مجموعه های گروه ماموت، نماینده رسمی فولکس واگن در ایران است و به نمایندگی از این آلمانی خوش نام در نمایشگاه تهران حاضر می شود.
فولکس‌واگن همواره بیش از یک اتومبیل بوده است. این برند در جامعه آلمان جایگاه ویژه ای دارد و به نام "خودروی مردم" معروف است. گروه فولکس‌واگن با دفتر مرکزی خود در ولفسبورگ آلمان از تولیدکنندگان پیشرو صنعت خودروسازی جهان و معظم‌ترین آنها در قاره اروپا بوده و دارای بزرگ‌ترین بازار فروش خودروی تجاری در همین قاره است. برنامه آینده این گروه با نام "استراتژی مشارکتی 2025" بنای رهبری جهان در حوزه نقل و انتقال ریخته شده‌ است.

این گروه شامل 12 برند از 7 کشور اروپایی است: خودروهای سواری فولکس‌واگن، آئودی، سئات، اشکودا، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، پورشه، دوکاتی، خودروهای تجاری فولکس‌واگن، اسکانیا و مان.
احتمال حضور دو مدل از خودروهای فولکس واگن به نام های پاسات 2018 و تیگوان 2018 در نمایشگاه تهران زیاد است.

اسکانیا
شرکت ماموت دیزل به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کامیون ها و کشنده های گروه صنعتی ماموت در ایران و یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ماموت است. این شرکت عرضه کننده انواع اسکانیا در ایران است.
در حال حاضر ماموت 8 محصول اسکانیا را در سبد فروش خود دارد و باید دید نمایشگاه تهران میزبان کدام یک از این خودروهای تجاری خواهد بود.

مایان فولاد ( فوسو)
شرکت تولیدی و صنعتی مایان در سال 1375 تاسیس شد. این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم فعالیت خود را در حیطه ساخت تریلر در جهت بهبود وضعیت ناوگان فرسوده حمل و نقل، با سرمایه کاملا خصوصی آغاز کرد.
مایان فولاد در راستای نیل به این مهم و با اخذ لیسانس کوگل آلمان، ساخت و صدور انواع کمپرسی، کمرشکن و کفی به کشورهای حوزه خلیج فارس و صدور تیغه شاسی به آلمان عرصه جدیدی از صنعت را رقم زد.
پس از درخشش تریلرهای چادری مایان کوگل و شهرت آنها، مدیران و کارشناسان ارشد کوگل به این باور رسیدند که پیچیده ترین تولید این صنعت یعنی ساخت تریلرهای یخچالی فایبرگلاس که از مدرنترین یونیتهای سردکننده جهان در مایان آغاز شود. شهرت مایان تا بدانجا پیش رفت که نشریه ی معتبر و جهانی کامیون در جولای 2005 از این کارخانه به عنوان لیدر سازندگان تریلرهای یخچالی در خاورمیانه یاد کرد.
شرکت تولیدی و صنعتی مایان در سال 1394 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری کامیونت های میتسوبیشی فوسو گردید.
حال باید دید گروه صنعتی ماموت با این 3 برند معتبر خود چه دستاوردی در نمایشگاه تهران خواهد داشت و آیا در نمایشگاه آذر ماه شاهد معرفی محصولات جدید از این گروه موفق صنعتی خواهیم بود و یا خیر.
نمایشگاه خودرو تهران برای دومین سال پیاپی در ۶ تا ۱۰ آذرماه امسال میزبان علاقه مندان خودرو در شهر آفتاب خواهد بود.

کد خبر 83802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha