ارتقای رتبه نگین خودرو در خدمات پس از فروش

پرشین خودرو: نگین خودرو علاقه مند است هم راستای توسعه فروش، بهبود کیفیت و توسعه خدمات پس از فروش را نیز عملی کند.

رادین پیمان فر معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، ضمن اعلام این خبر گفت: پس از جهش بسیار خوبی که نگین خودرو در حوزه فروش داشت، این نیاز احساس شده است که همین جهش در حوزه خدمات پس از فروش نیز باید رخ دهد بنابراین؛ تلاش های خوبی برای رشد خدمات پس از فروش آغاز شد که حاصل آن رتبه اول نگین خودرو در بحث خدمات در میان شرکت های واردکننده خودرو با تعداد نمایندگی های کمتر از 10 نمایندگی بود.
وی ادامه داد: این ارتقاء برای نگین خودرو کار بسیار بزرگی بود زیرا زیرساخت های شرکت هنوز کامل نبود اما با این حال امتیازات خوبی را کسب کرد.
پیمان فر تصریح کرد: با دستور مدیرعامل نگین خودرو، امسال سال خدمات پس از فروش در نگین خودرو نام گذاری شده است و این بدان معنی است که باید در راستای این هدف، فعالیت های خود در حوزه گارانتی و وارانتی را بهبود و البته توسعه دهیم.
معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو با اشاره به اینکه تنها 3 ماه از حضورش در نگین خودرو می گذرد، گفت: در این مدت بررسی ها و مطالعات بسیاری در مورد روند ارائه خدمات در نگین خودرو انجام گرفته و همچنین برنامه ریزی برای حرکت آینده نیز انجام شده است.
وی ادامه داد: اتفاقاتی همانند موضوع خواب خودرو و نگین سرویس فعالیت هایی است که برای توسعه و بهبود آنها در حال تلاش هستیم و برنامه های خوبی نیز برای این مهم در دست اقدام قرار گرفته است.
پیمان فر در مورد آینده آموزش در نگین خودرو تاکید کرد: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه آموزش رخ می دهد و نتایج این تغییرات آموزشی در گزارش آینده ISQI تاثیر گذار خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه آموزشی مشترکی را با رنو آماده کرده ایم و در هفته آینده تیمی از متخصصان نگین خودرو برای دریافت آموزش های تکمیلی به شرکت مادر خواهند رفت تا پس از تکمیل آموزش ها، برای برگزاری دوره های داخلی در نگین خودرو آماده شوند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص رنو و نماینده آن یعنی نگین خودرو می توانید به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه کنید.

کد خبر 83884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha