کد خبر 83911
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
استیضاح ربیعی با 50 امضا

پرشین خودرو: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از کلید خوردن استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از کلید خوردن استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس خبر داد.

 
حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تدوین و امضای طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی 50 نفر از نمایندگان در خانه ملت خبر داد.


نماینده مردم سبزوار و جغتای با اشاره به اینکه وزیر کار در جلسه رای اعتماد قول‌ داد تا اوضاع وخیم کارگران در کشور را بهبود دهد، افزود: متاسفانه تاکنون ربیعی وعده‌های خود را عملیاتی نساخته و تمهیداتی هم برای مشکل آن‌ها اندیشیده نشده است.

وی تاکید کرد: صندوق‌های بازنشستگی هم وضعیت مناسبی نداشته و بازنشستگان از این موضوع ناراضی هستند.

مقصودی اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جایگاه حساس و رسالت خطیری را بر عهده دارد و ادغام چند وزارتخانه و تشکیل وزراتخانه‌ای به نام تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدا هم اشتباه بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید براینکه ربیعی نظارت مناسبی بر زیر مجموعه خود ندارد، گفت: شخصی باید سکاندار وزارت کار می‌شد که جوان و فعال‌تر بود و طرح استیضاح وی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان در هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد.

کد خبر 83911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha