همکاری «ایدرو» و «گازپروم» در حوزه انرژی

پرشین خودرو: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با شرکت گازپروم تفاهم نامه همکاری در حوزه انرژی امضا کرد .

به گزارش پرشین خودرو، این تفاهم نامه همکاری را منصور معظمی رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و ویتالی مارکلف نایب رئیس شرکت گاز پروم امضا کردند .


معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت در مراسم امضا این تفاهم نامه تاکید کرد : امضا این تفاهم نامه فرصتی برای همکاری های توسعه ای فی مابین در زمینه نفت، گاز و انرژی است .

منصور معظمی با اشاره به سابقه ۵۰ ساله توسعه ای ایدرو در زمینه صنعت و همچنین حوزه نفت و گاز به ویژه اجرای پروژه های مختلف در پارس جنوبی گفت : سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آمادگی کامل برای همکاری با گازپروم دارد .

مدیر عامل ایدرو تصریح کرد : در صورت اجرایی شدن توافق ها ، این امر می تواند تحولات زیادی را در این خصوص هم برای شما و هم برای ما و هم این منطقه بدنبال داشته باشد . وی افزود: امضا این تفاهم نامه به شرکت گاز پروم کمک خواهد کرد که بتواند از فرصت های صنعتی ایران استفاده کند .

رئیس هیئت عامل ایدرو با اشاره به تعاملات دو کشور در دو حوزه صنعت ریلی و هوایی گفت : موفقیت های خوبی در حوزه صنعت ریلی و راه آهن داشته ایم و در بخش هوایی نیز در حال بررسی و بحث و گفتگو هستیم .

در ادامه ویتالی مارکلوف نائب رئیس شرکت گاز پروم با اشاره به فعالیت های این شرکت در حوزه های گوناگون گفت: در ۲۶ کشور دنیا فعالیت داریم و پروژه¬های مختلف در حوزه نفت ، گاز و انرژی داشته ایم و در صدد هستیم در ایران هم فعالیت وسیعی در این زمینه از مرحله ای ابتدایی تا زنجیره تکامل را خواستاریم .

کد خبر 83933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha