افزودن خودروهای امداد و نجات تاپایان سال

پرشین خودرو: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در حال حاضر سراسر کشور تا شعاع 150 کیلومتری پوشش هوایی داده می‌شود و در تلاش هستیم که این میزان را به شعاع 120 تا 110 کیلومتری برسانیم.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از ایسنا، مرتضی سلیمی  در مورد ظرفیت امداد هوایی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در حال حاضر ما 24 فروند بالگرد در سراسر کشور داریم که با شعاع 150 کیلومتر تمام استان‌های کشور را پوشش می دهند. ضمن اینکه در تلاش هستیم تا این ظرفیت را افزایش بدهیم و در شعاع 110-120 کیلومتری، سطح کشور را پوشش بدهیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ابراز امیدواری نسبت به افزایش ظرفیت خودروهای این سازمان گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تعدادی خودروهای نجات و عملیاتی و همچنین 200 دستگاه آمبولانس به ظرفیت فعلی اضافه کنیم.

سلیمی ادامه داد: مقدمات این کار انجام شده و دولت هم مجوزهای لازم را داده است و در حال حاضر کارهای مناقصه در حال انجام است.

وی در مورد فعالیت‌های سگ‌های زنده‌یاب سازمان امداد و نجات نیز اظهار کرد: در حال حاضر در تمام استان‌ها سگ‌های زنده‌یاب هستند و با هماهنگی‌های خوبی که با کشور آلمان داشتیم توانستیم مربیانی را برای آموزش این سگ‌ها تربیت کنیم و حتی در حال حاضر این آمادگی را داریم که برای کشورهای منطقه نیز دوره‌های آموزشی برگزار کنیم.

سلیمی با بیان اینکه در حال حاضر تمام استان های کشور تیم آنست دارند در مورد تعداد سگ‌های هلال احمر گفت: در حال حاضر مجموعا 73 قلاده سگ زنده یاب در سراسر کشور داریم.

کد خبر 83970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha