نرخ رشد تولید کرمان موتور، 2برابر نرخ رشد صنعت خودروسازی است

مدیرعامل کرمان موتور گفت: در هفت ماه ابتدای سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 40 درصدی تولید خودرو در کرمان موتور هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، سامان فیروزی، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و با توجه به اینکه تولید کرمان موتور طی هفت ماه ابتدای سال جاری 2 برابر نرخ رشد صنعت خودروسازی کشور رشد داشته است، اظهار داشت: کاهش شیفت های کاری در آبان ماه جاری به دلیل دپوی قریب به 9000 دستگاه خودروی تولیدی در کارخانه، مقطعی است و از آذرماه امسال دوباره تولید با دو شیفت و با ظرفیت کامل 5000 دستگاه در ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی با تكذیب شدید برخی موضوعات و موارد مطروحه در فضای مجازی اعلام کرد كه اینگونه اقدامات عوامل وطن فروش و ضدانقلاب با هدف کمرنگ کردن موفقیت ها و دستاوردهای نظام در عرصه اقتصاد ملی صورت می پذیرد.

 

 

 

مدیرعامل کرمان موتور متذکر شد: متاسفانه باید بگویم که موضوع القای وجود بحران در کرمان موتور و تنش در ارتباط میان این شرکت و نهادهای انقلابی و سازمان های دولتی در دستور کار ضدانقلاب قرار گرفته است، در حالیکه هم اکنون این شرکت در بهترین شرایط کاری خود از بدو آغاز فعالیت هایش در 20 سال گذشته قرار دارد.
وی تغییر برنامه تولید ماهیانه با توجه به موجودی انبارها و پارکینگ و تعهدات شرکت کرمان موتور را امری کاملاً طبیعی خواند و تصریح کرد: جای تعجب و تاسف دارد که ضدانقلاب با هدف تشویش اذهان مردم، اقدام به انتشار مکاتبات داخلی شرکت کرمان موتور با تفاسیر و توضیحات غیر واقعی و انتشار اخبار کذب می کند.
فیروزی ادامه داد: درج مطالب و موارد ذكر شده در فضای مجازی كذب محض بوده و كرمان موتور با هیچ یك از نهادها و یا ارگان های دولتی مشكلی نداشته و همواره از حمایت آنها نیز برخوردار بوده است. ما به هموطنان عزیز اطمینان می دهیم كرمان موتور كما فی السابق خود را متعهد به مشریان عزیز می داند و تولید خود را با حداكثر توان ادامه خواهد داد.

 

افزایش تولید «اکسنت» و «اس3» برای زمستان امسال

مدیرعامل کرمان موتور در پایان خاطرنشان کرد: براساس بررسی های صورت گرفته تا پایان سال جاری به طور حتم از تولید 45 هزار دستگاه خودرو در این مجموعه عبور خواهیم کرد و در عین حال تلاش می کنیم تا با افزایش تولید هیوندای اکسنت و JAC S3 در فصل زمستان، برای اولین بار به رکورد تولید 50 هزار دستگاه خودرو در سال برسیم.

کد خبر 83975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha