احتمال لغو تمام پروازها به فرودگاه آبادان

پرشین خودرو: مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: احتمال لغو تمام پروازها از تهران و سایر شهرهای ایران به فرودگاه آبادان تا ظهر امروز به دلیل شرجی بودن هوا و مه غلیظ وجود دارد.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از ایرنا، یدالله آقایی صائم  افزود: در حال حاضر دید افقی در فرودگاه آبادان به حدود 50 متر رسیده و امکان نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه وجود ندارد.
وی با بیان این که طبق پیشبینی هواشناسی این وضعیت جوی تا ظهر امروز در آبادان ادامه خواهد داشت، گفت: پروازهای ساعت 9:50 کیش ایر از تهران، ساعت 11 ساها از تهران، ساعت 11:15 ایران تور ایر از تهران و پرواز آسمان از شیراز لغو شدند.
مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران یادآورشد: پرواز خارجی شرکت ایرعربیه از شارجه نیز که قرار بوده راس ساعت 9:10 در فرودگاه آبادان به زمین بنشیند به علت این شرایط جوی امکان فرود در این فرودگاه نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز (نهم آبان ماه) به دلیل بروز پدیده گرد و غبار، دید افقی در فرودگاه آبادان به کمتر از 200 متر کاهش یافت و پروازهایی از مبدا تهران (کیش ایر، اترک، ساها و قشم ایر) و از مبدا شیراز (ایران ایر) لغو شدند و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت پروازهای خود در مهرآباد با شماره تلفن 199 تماس بگیرند.

کد خبر 83985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha