کد خبر 83986
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
فرار ابوبکر البغدادی از عراق به سوریه

پرشین خودرو: منابع رسانه‌ای عراق از فرار خلیفه خودخوانده داعش از شهرستان «راوة» در غرب الانبار به «دیرالزور» سوریه خبر دادند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، منابع رسانه‌ای عراقی از فرار «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش از شهرستان «راوة» در غرب الانبار به اراضی سوریه خبر دادند.

خبرگزاری عراق در خبری نوشت که البغدادی، جمعه شب گذشته از شهرستان «راوة» در الانبار با یک تاکسی زردرنگ به اراضی سوریه گریخته است.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع آگاه اطلاعاتی در استان الانبار، اعلام کرد: در پی ورود نیروهای عراق به مرکز شهرستان القائم، البغدادی متوجه شد که بقایش در شهر راوة، تهدیدی برای زندگیش به شمار می‌رود. وی از عناصر داعش در القائم خواست که به نبرد ادامه دهند اما خود به همراه شماری از سرکرده‌های این گروه تروریستی وارد سوریه شدند.

پایگاه خبری «روسیا الیوم» نیز با انتشار این خبر به نقل از خبرگزاری عراق، نوشت: این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: البغدادی سوار بر یک تاکسی زرد، عراق را به مقصد سوریه ترک کرد و احتمالا در «دیرالزور» مستقر خواهد شد.

جمعه پیش، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، که روز جمعه گذشته از آزادی کامل شهرستان القائم خبر داده بود، یکشنبه (دیروز) با سفر به این شهرستان، پرچم عراق را در آن برافراشت.

کد خبر 83986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha