تحویل یک روزه گذرنامه فراهم شد

پرشین خودرو: جانشین ستاد اربعین ناجا گفت: امروز و فردا امکان تحویل گذرنامه یک‌روزه را فراهم کرده‌ایم و زوار می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ مدارک خود را تحویل دهند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سردار محمد بابایی به روند تردد زوار اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت تردد زوار روزهای انتهایی را طی می‌کند و غالب زوار به کربلا و عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

وی با بیان اینکه مرز مهران قریب ۴۹ درصد خروجی را به خود اختصاص داد و ۱۰ درصد نیز به مرز هوایی اختصاص‌یافته است، گفت: در مرزها تردد پرحجم ولی روان را شاهد هستیم و در برخی ساعات نیز گیت‌ها خالی است.

سردار بابایی اضافه کرد: در مرزهای هوایی نیز بازگشایی هشت لاین جدید در فرودگاه حضرت امام(ره) کمک کرد تا مسیر تردد سهل و روان شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز و فردا امکان تحویل گذرنامه یک‌روزه را فراهم کرده‌ایم و عزیزان می‌توانند با مراجعه به پلیس+۱۰ مدارک خود را تحویل دهند و عصر نیز گذرنامه خود را تحویل بگیرند.

سردار بابایی گفت: ویزا با هماهنگی و صحبتی که دقایقی پیش انجام گرفت، به‌صورت روزانه دریافت می‌شود؛ گرچه سامانه سماح تعطیل‌شده است؛ ولی امکان اخذ ویزای یک‌روزه نیز فراهم است.

کد خبر 84026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha