کد خبر 84042
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کشف یک خودروی عجیب در روسیه +تصویر

پرشین خودرو: این اواخر رسانه‌های خبری به یک موضوع عجیب در کشور روسیه پرداخته‌اند، اما این بار یک اتومبیل عجیب 8 چرخ که همانند خودروهای AATV ساخته شده است.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از صنعت نویس، عمده اتفاقات عجیبی که در رسانه‌های خبری بویژه رسانه‌های مرتبط با صنعت خودروسازی به آن پرداخته می‌شود، معمولا در کشور روسیه اتفاق می‌افتد. همچون سرقت چند دستگاه خودروی BMW به صورت همزمان، رانندگی در ترمینال فرودگاه و آسیب رساندن به آن، تصادفات عجیب و... که در خودروبانک موارد متعددی در مورد آنان کار کرده‌ایم. حال این اواخر نیز بار دیگر رسانه‌های خبری به یک موضوع عجیب در کشور روسیه پرداخته‌اند، اما این بار یک اتومبیل عجیب 8 چرخ که همانند خودروهای AATV ساخته شده است.
به گزارش یکی از کاربران سرویسهای اجتماعی روسی، این هیولای 8 چرخ در واقع یک خودروی استاندارد بوده است که با اصلاحات سنگین در دهه 1950 میلادی، تبدیل به چنین خودروی عجیبی شده است. درحالی که این خودرو همانند یک کرگدن به نظر میرسد، اما در واقع وزن آن به چیزی حدود 600 کیلوگرم رسیده و ابعاد آن چیزی بزرگتر از یک خودروی سدان نیست، زیرا گفته میشود که این خودروی عجیب روسی دارای طول 4530 میلی متر، عرض 1900 میلی متری و همچنین ارتفاع 1490 میلی متر است که به خاطر استفاده کامل از پنل‌های آلومینیومی برای ساخت بدنه اتومبیل، وزن آن به چیزی حدود 600 کیلوگرم رسیده است.
اطلاعات زیادی از این خودروی عجیب روسی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که این خودرو برمبنای GAZ-M20 Pobeda روسی ساخته شده و دارای سیستم تمام چرخ محرک است!. در ادامه بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی "گاز (GAZ)" یا "گورکوفسکی اتومبیلی زاود (به معنای کارخانه خودروسازی گورکی)"، شرکت خودروساز روسی است که در سال ۱۹۲۹ با همکاری میان شرکت فورد و دولت اتحاد جماهیر شوروی با عنوان ناز فعالیت خود را آغاز کرد.

کد خبر 84042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha