تلویزیون تخصصی حمل‌‌ونقل در نمایشگاه بین‌المللی رونمایی می شود

پرشین خودرو: رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته در آذرماه امسال، از رونمایی تلویزیون تخصصی حمل و نقل در این نمایشگاه نیز خبر داد.

به گزارش  پرشین خودرو،  به نقل از‌ پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی ‌نیاز با اشاره به اینکه تلویزیون تخصصی حمل و نقل 100 درصد توسط بخش خصوصی تأمین مالی و اجرا شده است، بیان کرد: این تلویزیون حاوی محتوای تصویری در خصوص برنامه‌ها و اخبار وزارت راه وشهرسازی است.

وی اظهار داشت: در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته کنفرانس ایمنی راه با مشارکت و حضور اساتید فدراسیون جهانی راه برگزار می‌شود.

بی‌نیاز ادامه داد: 90 درصد فضای نمایشگاه در اختیار بخش خصوصی است و ارسال دعوت‌نامه نمایشگاه توسط فدراسیون جهانی راه به اعضاء برای حضور در نمایشگاه و ارسال فراخوان دعوت به نمایشگاه به شرکت‌های سازنده و تولیدکننده حوزه های حمل و نقل جهانی در چهار حوزه زمینی، هوایی، دریایی و ریلی انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با فرایند ساخت و تحلیل شبکه در بخش برنامه ریزی و توسعه حمل و نقل نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

‌بنابراین گزارش دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ 26 تا 28 آذر ‌در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 84075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha