اعلام محدودیت های ترافیکی در ایام اربعین حسینی

پرشین خودرو: پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی جاده های کشور همزمان با اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش  پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی درباره محدودیت های ترافیکی ایام اربعین در جاده های کشور گفت: در استان های خوزستان و چارمحال و بختیاری تردد تمامی کامیون و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در محورهای اهواز-سوسنگرد، بستان-چذابه-اهواز-خرمشهر و شملچه و در استان لرستان محورهای پلدختر- اسلام آباد و پلدختر- اندیمشک و بالعکس ممنوع است.

رحمانی افزود: در استان ایلام تردد تمامی تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان از محورهای دهلران-مهران، حمیل-ایلام، قلاجه-ایلام و ایلام-مهران ممنوع است.

وی ادامه داد: برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد و خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز-آبادان و آبادان-خرمشهر و بالعکس استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: تردد تمامی اتوبوس ها از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۷ صبح سه شنبه ۲۳ آبان در محورهای هفتگل-باغملک، ایذه-دهدز- شهرکرد و بالعکس ممنوع است و مسیر اهواز-اندیمشک، خرم آباد-الیگودرز، اصفهان- شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

کد خبر 84102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha