تمهیدات پلیس برای راهپیمایی جاماندگان اربعین

پرشین خودرو: رئیس پلیس پایتخت با تشریح اقدامات پلیس برای راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: از 7 صبح پنجشنبه، راهپیمایی جاماندگان اربعین از سه محور در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، سردار حسین رحیمی در مورد تدابیر پلیس پایتخت برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین اظهار کرد: از 7 صبح پنجشنبه، راهپیمایی جاماندگان اربعین از سه محور در تهران آغاز می‌شود و پلیس تهران بزرگ در میدان امام حسین(ع) و سایر محورهایی که قرار است راهپیمایی در آنها انجام شود، طرح‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی را در نظر گرفته است.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: همکاران ما از ساعت 5 صبح در محل‌ها مستقر می‌شوند و تلاش ما بر این است که فضای مطلوب و بهتری نسبت به سال گذشته ایجاد کنیم.

وی آمادگی پلیس برای این مراسم را صددرصدی خواند و در مورد محدودیت‌های اعمال شده در این روز گفت: از میدان امام حسین تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، محدودیت صد در صدی اعمال می‌شود.

سردار رحیمی، در مورد اجرا شدن طرح پلیس دوچرخه‌سوار در تهران نیز تصریح کرد: فعلا این طرح در تهران اجرایی نشده است. این یک پیشنهاد بود که باید کار کارشناسی روی آن انجام شود و رده‌های مسئول نظر بدهند و در صورت تصویب اجرایی شود.

کد خبر 84112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha