محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز اربعین اعلام  شد

پرشین خودرو:پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز اربعین در پایتخت را اعلام کرد

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز اربعین حسینی (پنج شنبه) در پایتخت اظهار کرد: صبح روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبد العظیم حسنی محدودیت های ترافیکی برقرار است و در طول مسیر ماموران پلیس راهنمایی ورانندگی حضور دارند.

وی افزود:تمام طول مسیر پیاده روی ازامروز(چهارشنبه)در خیابان های 17 شهریور، شوش شرقی، خیابان فدائیان اسلام تا حرم حضرت عبد العظیم از وجود خودرو و هر گونه وسایل نقلیه پاک سازی می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در طول مسیر راهپیمایی در روز اربعین تردد تمام وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت ممنوع است و صرفا باید افراد مسیر پیاده رو را پیاده طی کنند.

سرهنگ عابدی افزود: مسیر جانبی دیگری برای راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است که از میدان جمهوری، امامزاده حسن (ع) شروع می شود و راهپیمایان مسیر میدان 9 دی، میدان بهمن وخیابان بعثت و خیابان فداییان اسلام را طی می کنند که در این مسیر هم محدودیت برقرار است.

وی بیان کرد: مسیر اصلی راهپیمایی اربعین، میدان امام حسین(ع) ،خیابان 17 شهریور،میدان خراسان، شوش شرقی، میدان شوش به سمت فداییان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است که ماموران راهنمایی و رانندگی از تردد و توقف خودرو و موتورسیکلت در این مسیر تا پایان مراسم خودداری می کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سال گذشته در محدوده منطقه 20 در روز راهپیمایی شاهد تردد وسائل نقلیه بودیم که مشکلاتی را برای خودشان و شهروندان ایجاد کرد از این رو به شهروندان توصیه می کنیم برای رسیدن به مسیر راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس استفاده کنند همچنین برای بازگشت افراد تعداد زیادی اتوبوس در مسیر های مختلف پیش بینی شده است.

سرهنگ عابدی افزود: زائران تا ظهر روز اربعین برای مراجعه به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند تا مشکلی برای دیگر شهروندان که پیاده مسیر راطی می کنند ایجاد نشود.

کد خبر 84145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha