پیش نمایش «فولکس واگن» برای معرفی یک خودروی جدید رالی

پرشین خودرو: فولکس واگن پولو مدت‌هاست که در مسابقات رالی جهانی WRC حضور دارد. به طور دقیق، این خودرو از سال 2011 میلادی فعالیت خود را در سری مسابقات رالی جهانی آغاز کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، فولکس پولو که تاکنون موفق به کسب 40 برد، 12 عنوان مهم و همچنین 38 بار موفق شده است بر روی پدیوم یا همان سکوی قهرمانی 3 نفر برتر حضور داشته باشد. بنابراین، به دنبال موفقیت‌های این خودرو در سری مسابقات رالی جهانی WRC، کمپانی خودروسازی فولکس واگن تصمیم گرفته است تا برمبنای نسل جدید این خودرو، یک نسخه جدید آماده کرده و راهی مسابقات رالی کند تا عملکرد خوب خود را بهتر و پویاتر به نمایش بگذارد.
محصول جدید فولکس واگن برای حضور در مسابقات رالی، تحت عنوان Polo GTI R5 معرفی خواهد شد که نسخه‌های استاندارد آن از نیمه دوم سال 2018 میلادی به مشتریان عرضه خواهد شد.
گفتنی است مشخصات فنی دقیق فولکس واگن پولو GTI R5 برای حضور در مسابقات رالی تا چند روز آینده مشخص می‌شود، اما طبق ادعای منابع خبری، گفته می شود که این خودرو برای حضور خود در مسابقات رالی به یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژر مجهز شده است که دارای 270 اسب بخار قدرت بوده و می‌تواند نیروی خود را از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته انتقال خطی (پی ‌در پی) به چرخ‌های محرک ارسال کند.
علاوه بر این موضوع، شایعات دیگری منتشر شده و گفته می‌شود که شرکت خودروسازی فولکس واگن در نظر دارد همزمان با عرضه نسخه‌های استاندارد فولکس واگن پولو، نسخه رالی آن را هم به علاقه مندان مسابقات رالی ارائه کند، هرچند نمی‌توان انتظار داشت که شرکت خودروسازی فولکس واگن دقیقا از همان تجهیزاتی استفاده کند که بر روی خودروی اصلی مسابقه دهنده خود استفاده کرده است.

کد خبر 84189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha