«پرشیا خودرو» دستاوردهای جدید خود را به رخ کشید

پرشین خودرو: به گفته مدیران ارشدپرشیا خودرو، روند تغییر در تمام بخش های کاری این مجموعه آغاز شده و برنامه ریزی ها برای اجرا تا پایان سال جاری تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیران شرکت پرشیا خودرو قصد دارند تا با بهتر کردن روند ارائه برخی از خدمات خود به مشتریان و به روز کردن برخی از محصولات در گردونه رقابت در بازار ایران باقی بمانند.
 

شبکه خدمات پس از فروش:

درخشنده از بخش خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در مورد تغییرات بخش خود گفت: در ابتدای سال 96 تعداد نمایندگی ها 13 عدد بود که تا پایان سال این تعداد به 17 عدد ارتقا می یابد.
وی ادامه داد: هدف ما از افزایش نمایندگی ها، ایجاد دسترسی بهتر برای مشتریان فعلی پرشیا خودرو و کمک به توسعه فروش مجموعه است.
درخشنده از استقرار نمایندگی های جدید در کلانشهر ها خبر داد و افزود: سعی کرده ایم برای تمام شهرهایی که پرشیا خودرو در آنها خودرو فروخته است و از تهران نیز فاصله زیادی دارند، نمایندگی تاسیس کنیم.
وی از ارتقای سطح آموزش نمایندگی های پرشیا خودرو خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از 30 دوره فنی و 17 دوره غیر فنی بر اساس استاندارد بی ام و و با الزامات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تدارک دیده ایم که تا پایان سال 96 عملیاتی می شود.
وی در مورد تجهیز نمایندگی های پرشیا خودرو به تجهیزات تعمیرگاهی نیز گفت: تجهیزات و ابزارهای مخصوص خودروهای بی ام و سفارش گذاری شده و در حال ارسال به نمایندگی های سطح یک و دو پرشیا خودرو است.
درخشنده از اجرای 4 گانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نماندگی های مجاز پرشیا خودرو خبر داد و افزود: بحث ضمانت و گارانتی، مشتری مداری، سفارش گذاری و انبار و پذیرش و ترخیص، فرآیندهایی هستند که در حال اجرای دقیق آنها در نماندگی های خود هستیم.

 


واحد تامین قطعات پرشیا خودرو تفکیک شد


امیر اسدی از کارشناسان بخش قطعات در مورد تغییرات جدید در بخش خود گفت: از نظر ما قطعه نقش عمده ای در ارائه خدمات با کیفیت بازی می کند از این رو در تحلیل های خود به این مطلب رسیدیم که باید واحد جداگانه ای برای نامین قطعات تعریف کنیم.
وی ادامه داد: انباری به وسعت 1500 متر مربع با قفسه بندی جدید تجهیز شده است و منطقه ای نیز برای توسعه آن پیش بینی کرده ایم.
اسدی شعار پرشیا خودرو در بخش قطعات را استفاده از قطعه اصلی بیان کرد و افزود: همه قطعات داخل انبار ما دارای بارکد و شماره فنی هستند و ما ملزم به تامین قطعه اصلی هستیم.
وی از امکان جدید وبسایت پرشیا خودرو برای خرید قطعه خبر داد و افزود: شما می توانید قطعات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین انتخاب کرده و قیمت ها را مقایسه کنید. سپس با سفارش گذاری و پرداخت آنلاین قطعه مورد نظر تحویل شما می شود.
این کارشناس بخش قطعات پرشیا خودرو تصریح کرد: اگر نتوانیم قطعات اصلی و با کیفیت تامین کنیم، توسعه نمایندگی ها نمی تواند اثر بخش باشد.
وی از برنامه پرشیا خودرو برای ایجاد نمایندگی های فروش مستقیم قطعه در تمامی شهرهای فاقد نماینده رسمی خبر داد و افزود: تمامی قطعاتی که ما عرضه می کنیم دارای گارانتی پرشیا خودرو هستند و اگر خودرو گارانتی نداشته باشد ولی قطعه را ازما خریداری کنند، گارانتی آن قطعه دایر خواهد بود.


تجهیز پرشیا خودرو به امداد موتور


نیرنیا از بخش امداد پرشیا خودرو در مورد فعالیت های جدید بخش خود گفت: برای اینکه بتوانیم در مدت زمانی کمتر از 30 دقیقه به بی ام و سواران خدمات امدادی ارائه کنیم بخش موتورسواران خود را آماده ورود به امداد کرده ایم که به زودی عملیاتی می شود.
وی ادامه داد: برای ارائه خدمات به مشتریان در مناسبت های خاص و تعطیلاتی مانند نوروز و تابستان، چادرهای کمپینی مخصوص برای برخی از نمایندگی ها ارسال شده است تا بتوانند در جاده های پر تردد ایستگاه های امدادی دایر کنند.
نیرنیا 17 محور اصلی را جزو برنامه چادر های کمپینی اعلام کرد و افزود: در برخی مناطق نیز خودرهای امدادی ما مستقر خواهند شد و همچنین خودرو برهای عضو کانون جهانگردی نیز همچنان به بی ام و سواران خدمات ارائه خواهند کرد.
وی در مورد تجهیز واحد شریعتی پرشیا خودرو به رینگ و لاستیک اصل برای بی ام و سواران گفت: خودروهای ب ام و حتما باید از لاستیک هایی استفاده کنند که تک ستاره هستند و توسط شرکت مادر تایید شده باشند، ما در نمایندگی شریعتی این فرصت را فراهم کرده ایم تا مشتریان ما از این لاستیک ها بهره مند شوند.
این کارشناس بخش قطعات پرشیا خودرو گارانتی لاستیک های ستاره دار را 5 سال عنوان کرد و افزود: تمامی برندها معتبر بوده و مورد تایید شرکت مادر هستند همچنین رینگ های مورد اسفاده برای خودروهای بی ام و نیز از شرکت های اصلی مورد تایید شرکت مادر تامین می شوند.

 


پرشیا خودرو بزرگترین تامین کننده اکسسوری در ایران


کریمی از نمایندگی لواسانات پرشیا خودرو در مورد واحد اکسسوری شرکت گفت: 2 طبقه از واحد لواسانات برای بخش موزه اکسسوری های ب ام و و واحد فروش این محصولات تجهیز شده و مشتریان می توانند به صورت حضوری و آنلاین از این محصولات بازدید و خرید کنند.
وی ادامه داد: ما هیچگونه اکسسوری جعلی نداریم و تمامی محصولات مورد تایید شرکت مادر هستند و علاقه مندان برای خرید از ما می توانند از عاملیت های مجاز شرکت و کانال تلگرامی پرشیا خودرو نیز بهره ببرند.

 


موبایل اپلیکیشن پرشیا خودرو در راه است


نبوی از واحد آی تی پرشیا خودرو از ورود اپلیکیشن جدید ب ام و و پرشیا خودرو در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: گرفتن نوبت تعمیرگاهی، درخواست امداد، پیدا کردن آدرس نمایندگی ها از روی گوگل مپ، اخبار پرشیا خودرو و اطلاع رسانی از برنامه ها و کمپین های جدید پرشیا خودرو از عمده امکانات اپلیکیشن جدید است.
وی ادامه داد: وب سایت جدید شرکت نیز با هدف همخوانی بیشتر با سایت بی ام و تجهیز . آماده شد و مشتریان می توانند از فروش تا خدمات و دریافت اطلاعات مدل های بی ام و را از طریق سایت دریافت کنند.

 


رتبه هشتم اینستاگرام پرشیا خودرو در جهان


شیرعلی وند از واحد بازاریابی پرشیا خودرو در مورد استفاده شرکت از شبکه های اجتماعی گفت و افزود: اینستاگرام و تلگرام پرشیا خودرو بسیار موفق عمل کرده اند و رتبه های خوبی در میان سایر نمایندگی های ب ام و در جهان از این حیث داریم.
وی ادامه داد: در اینستاگرام 84 هزار و 900 دنبال کننده داریم که در جهان رتبه ما را در بین نمایندگی های ب ام و به هشت رسانده است و ما را بالاتر از بزرگانی همانند نمایندگی ب ام و در فرانسه و آلمان قرار داده است.
وی در مورد تلگرام پرشیا خودرو گفت: 7 هزار و 900 عضو در کانال تلگرام داریم و این شبکه مرجعه اصلی انتشار اخبار رسمی پرشیا خودرو است.

 


تجهیز تعمیرگاه های پرشیا خودرو تا 5 ماه آینده


پرتو از واحد سرویس و تعمیرگاهی پرشیا خودرو نیز در مورد برنامه های واحد خود گفت: در طرح جدید شرکت تمام تعمیرگاه های ما در کشور تنها 5 ماه فرصت دارند تا تجهیزات و امکانات خود را مطابق بر امکانات تعمیرگاه و دفتر مرکزی در تهران نمایند تا مورد تایید شرکت ب ام و باشد.
وی ادامه داد: تمامی سرویس های ما در نمایندگی ها بر اساس استاداردهای شرکت مادر انجام شده و مثلا برای کوییک سرویس باید یک ساعت و نیم وقت صرف شود.
پرتو از آموزش و تجهیز نمایندگی های پرشیا خودرو برای خدمت رسانی به خودروهای ب ام و هیبریدی خبر داد.

کد خبر 84247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    1 0
    پرشیا خودرو فکر میکنه ایران فقط تهرانه ،کلی در غرب کشور خودروبی ام و هست نمایندگیش کجاست؟!!تازه میگه بخاطر گارانتی باید بیاید نمایندگی اینطور باشه هر روز باید بیان تهران