کد خبر 84260
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
خستگی وخواب آلودگی دلیل تصادفات 24 گذشته

پرشین خودرو: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همه تصادفات ۲۴ ساعت گذشته برای زائران به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ عین‌الله جهانی  اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه ما در مرز مهران حضورداشته و در کنار همکاران هستیم؛ خوشبختانه موضوع ورود زائران عزیز به داخل خاک ایران با یک نظم و ترتیب خاصی صورت می‌گیرد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه موج برگشت زائران از دو روز گذشته شروع‌شده است، بیان کرد: دیشب هم بخش عمده‌ای از زائرین وارد خاک کشورمان شدند.

وی با بیان اینکه همچنان مسیر مهران به ایلام یک‌طرفه است، یادآور شد: دو نفر از همکاران پلیس در حوزه وسایل حمل‌ونقل عمومی کار اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائران را انجام می‌دهند.

سرهنگ جهانی یادآور شد: همچنین طبیعی است ما محور ملکشاهی را مجبور شدیم یک‌طرفه کنیم برای عزیزانی که می‌خواهند به سمت مهران حرکت کنند.

وی یادآور شد: مطابق آمار ۲۴ ساعت گذشته اگر واژگونی یا تصادفی رخ‌داده است همه به خاطر خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ما بروشوری را تهیه کردیم و زیر برف‌پاک‌کن همه خودروهای پارک شده در پارکینگ‌ها گذاشته‌ایم که انتظار می‌رود زائران قبل از حرکت توصیه‌ها را مطالعه کنند.

کد خبر 84260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha