۴هزار نیرو در جاده ها مستقرهستند

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: حدود چهار هزار نیرو در جاده‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین مستقر هستند.

ه گزارش پرشین خودرو، سردار تقی مهری ، با اشاره به وضعیت ترافیکی محور مهران به سمت ایلام، اظهار کرد: با توجه به یکطرفه شدن این جاده از روز چهارشنبه که تا دو روز آینده نیز ادامه دارد، ترافیک روان و پرحجم است.

وی با بیان اینکه در محور چذابه نیز شرایط خوبی حاکم است و زائران در ترافیک پرحجم ولی روان در حال تردد هستند، افزود: محور شلمچه نیز دارای حالت مناسبی بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته مهم ترین مشکل در این حوزه خستگی و خواب آلودگی در حین رانندگی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز در محور ایلام در محدوده مهدی آباد شاهد یک فقره تصادف واژگونی خودرو به علت خستگی و خواب آلودگی بودیم که سه تن از سرنشینان این خودرو مجروح شدند، تصریح کرد: در محور کرمانشاه نیز یک خودر به همین علت واژگون شده که یک نفر از سرنشینان مجروح شد.

سردار مهری با اشاره به اینکه جاده های استان ایلام کوهستانی و کم عرض بوده و نیازمند هوشیاری بیشتر رانندگان و سرنشینان خودروها است، تأکید کرد: رانندگی در این مسیر نیازمند مهارت و دقت نظر خاصی است؛ بنابراین افرادی تجربه لازم برای رانندگی را ندارند از تردد در این جاده ها جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در مسیرهای خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان موکب هایی درنظرگرفته شده که زائران می توانند برای استراحت استفاده کنند، یادآورشد: از سرعت و سبقت غیرمجاز و عجله و شتاب پرهیز کرده و باتوجه به احتمال بارندگی در برخی محورها فاصله قانونی با خودروی جلویی را باید رعایت شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به استقرار هزار تیم در محورهای خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، همدان و مرکزی، ادامه داد: از سراسر کشور نیرو اعزام شده و همچنین با عنایت و همکاری فرماندهی انتظامی ناجا، حدود هزار و ۵۰۰ نیرو در اختیار ما قرار داده شده که این علاوه بر نیروهای قبلی است.

به گفته این مسئول حدود چهار هزار نفر نیرو مستقر در جاده ها هستند که ایمنی و سلامت را برای زائران ایجاد کنند.

کد خبر 84274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha