توسعه صادرات خودرو با تولید خودروهای «آپشنال»

پرشین خودرو: با همت معاونت صادرات ایران خودرو و شركت تولید محصولات سفارشی (آپكو)، صادرات خودروهای سفارشی و آپشنال به بازارهای هدف توسعه می یابد.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به استقبال مشتریان در بازار كشورهای هدف، آپشن بندی به عنوان بخشی از فرآیند فروش خودرو در كشورهای صادراتی ایران خودرو درآمده و تامین نیاز و خواست مشتریان به عنوان یكی از اهداف و اولویت های اصلی ایران خودرو در این كشورها دنبال می شود.

بر همین اساس، در اولین گام معرفی آپشن محصولات در بازار عراق از طریق نمایشگاه بین المللی بازرگانی این كشور صورت گرفته و با توجه به استقبال مشتریان، با همكاری آپكو، ایران خودرو و نماینده این شركت در عراق، در مجاورت محل عرضه محصولات ایران خودرو در این كشور،‌ غرفه ای برای عرضه آپشن خودرو نیز ایجاد خواهد شد. به این ترتیب مشتریان، آپشن های مورد نیاز را از طریق شركت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپكو) تامین می كنند. افزون بر این دو نمایندگی بزرگ فروش خودرو در بغداد (زسكو) قطعات سفارشی محصولات ایران خودرو را به نمایش خواهند گذاشت و به مشتریان معرفی خواهند كرد.

برمبنای این گزارش، پروژه صادرات خودروهای سفارشی به عراق در دستور كار و اولویت شركت تولید خودروهای سفارشی و صادرات ایران خودرو قرار دارد به گونه ای كه قطعات آپشن محصولات ایران خودرو با قیمت رقابتی و كیفیت مناسب سهم بالایی را در بازار این كشور هدف گذاری كرده است.

این گزارش می افزاید،‌ از دیگر اقدامات صورت گرفته در بخش صادرات محصولات آپشنال، تجهیز و ارسال خودروهای پلیس مورد نیاز كشور ارمنستان است كه همكاری ها با این كشور برای تامین و آپشن بندی خودروهای دوگانه سوز نیز در دست اقدام است.

گفتنی است، مشاركت هر چه بیشتر معاونت صادرات ایران خودرو و شركت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپكو) برای ورود محصولات آپشنال به سایر بازارهای صادراتی نیز درحال توسعه است.

کد خبر 84356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha