تولید پیکاپ «هیوندای» در آمریکا تا سال 2021

پرشین خودرو: اگر به خاطر داشته باشید، چند سال پیش کمپانی خودروسازی هیوندای یک خودروی پیکاپ مفهومی تحت عنوان سانتاکروز رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، هنوز اطلاعات دقیقی از سانتاکروز بدست نیامده است و تنها گفته می‌شود که شرکت خودروسازی هیوندای برای تولید و عرضه آن به بازارهای جهانی مصمم است.
باتوجه به گزارشات اخیر در خصوص سودآوری هیوندای در ایالات متحده آمریکا، گفته می‌شود که این شرکت با یک کاهش 15 درصدی در ماه اکتبر همراه بوده است. به همین منظور کمپانی خودروسازی هیوندای قصد دارد که خودروی کراس اوور هیوندای "کونا" را به شرکت خود واقع در آلاباما/ آمریکا منتقل کند تا در کنار هیوندای الانترا، هیوندای توسان، هیوندای سوناتا و همچنین خودروی شاسی بلند هیوندای سانتافه تولید و به مشتریان بومی این کشور عرضه شود. اما اخیرا باتوجه به ادعای روزنامه اقتصاد سئول، گفته می‌شود که علاوه بر محصولات ذکر شده، شرکت خودروسازی هیوندای قصد دارد که اولین و تنهاترین خودروی پیکاپ خود را پس از رسیدن به مرحله پایانی، در کارخانه آلاباما وارد خط تولید کند که انتظار می‌رود تا سال 2021 میلادی کار توسعه و تکمیل پروژه آن انجام شود.
در ادامه این گزارش افزوده شد: اگر شرکت خودروسازی هیوندای تصمیم بگیرد که خودروی کراس اوور جدید "کونا" و همچنین خودروی پیکاپ احتمالی خود را در ایالات متحده آمریکا تولید کند، به این معنی است که ظرفیت تولید سالانه این شرکت در آلاباما از 380 هزار خودرو به چیزی حدود 450 هزار اتومبیل در سال افزایش پیدا می‌کند که برای هیوندای منطقی به نظر می‌رسد. زیرا گفته می‌شود که خودروی پیکاپ احتمالی هیوندای از همان پلتفرمی استفاده می‌کند که خودروهای کراس اوور هیوندای ساخته شده است و در کارخانه آلاباما مونتاژ می‌شوند.
تا آنجایی که به هیوندای "کونا" مربوط می‌شود، کراس اوورهای کوچک به طور فزاینده‌ای در حال کسب محبوبیت هستند و هیوندای قطعا می‌خواهد که بر روی تقاضاهای روبه رشد سرمایه گذاری کند، به همین دلیل بجای واردات هیوندای "کونا" به ایالات متحده آمریکا، تصمیم دارد که این اتومبیل کراس اوور را در خاک آمریکا تولید کرده و درخواست‌های مشتریان را بهتر و سریع‌تر پاسخ دهد.

کد خبر 84392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha