برای توسعه شبکه خدمات پس از فروش شتاب زده نخواهیم بود

پرشین خودرو: پذیرش خودرو در تعمیرگاه های نگین خودرو تا پایان سال از طریق تماس با سامانه تلفنی امکان پذیر می شود و در سال آینده نیز اپلیکیشن نگین خودرو را به مشتریان وفادار خود معرفی می کنیم.

رادین پیمان فر معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر در خصوص توسعه شبکه خدمات این مجموعه گفت: برای این حوزه شتاب زده عمل نمی کنیم زیرا اعتقاد داریم با توجه به سهم خودروهای رنو در بازار داخلی و متناسب با آن باید تعداد نمایندگان و نمایندگی های خدمات پس از فروش در سراسر کشور افزایش و توسعه یابد.
وی ادامه داد: در برخی شهرها فاقد نمایندگی هستیم که برای این مهم نیز به جای تاسیس نمایندگی، از نگین سرویس استفاده خواهیم کرد.
پیمان فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت نگین خودرو دارای 30 نمایندگی فعال و 30 شعبه است که در مورد نمایندگی ها بیش از 90 درصد ارائه دهنده هر دو خدمت فروش و خدمات پس از فروش هستند اما در مورد شعب، بیشتر در حوزه فروش فعالیت می کنند.
وی در مورد برنامه آینده مجموعه نگین خودرو برای توسعه نمایندگی ها نیز متذکر شد: تا پایان سال تنها 6 نمایندگی به مجموعه ما اضافه خواهد شد که این اتفاق بدون برنامه ریزی نخواهد بود و مکان و شهر تاسیس نمایندگی جدید با حساسیت خاصی انتخاب شده است.
معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو تصریح کرد: یکی از اتفاقاتی که در آینده ای نزدیک به طور خاص مورد پایش قرار خواهد گرفت، گرفتن پذیرش از نمایندگی های نگین خودرو است که در برنامه ریزی جدید این مشکل نیز توسط امکانات تماس تلفنی و اپلیکیشن نگین خودرو مرتفع خواهد شد.
به گفته وی، تا یک ماه آینده نمایندگی مرکزی غرب تهران در جاده مخصوص کرج افتتاح خواهد شد که این مهم می تواند مقداری از بار پذیرش نمایندگی مرکزی شرق تهران را کاسته و مشکلات را کمی بر طرف سازد.
پیمان فر با اشاره به توجه خاص نگین خودرو به پایتخت و نظارت بر عملکرد نمایندگان حاضر در زیر مجموعه خود، خاطرنشان کرد: در 3 ماه گذشته 2 نمایندگی جدید در تهران افتتاح شده است و برای تکمیل خط خدماتی در تهران 2 نماینده دیگر نیز تا پایان سال به شبکه نگین خودرو اضافه می شود.

کد خبر 84440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha