قیمت بلیت هواپیما برای سفر به مشهدافزایش یافت

پرشین خودرو: در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) قیمت بلیت هواپیما برای سفر به مشهد افزایش شدیدی یافته است.

به گزارش پرشین خودرو،  بسیاری از مردم برای رسیدن به زیارت حرم امام رضا (ع) در روز 27 ابان به آژانس های گوناگونی سر می زنند.
آژانس های هواپیمایی اگرچه در برخی ماه ها تلفن هایشان کمتر زنگ می خورد اما در مناسبت های خاصی تنورشان گرم و با افزایش چند برابری قیمت های بلیت، گرم تر هم می شود.
به آژانس های هواپیمایی برای تهیه بلیت مشهد با نرخ مصوب سر زدیم و با وجود پیگیری ها وتماس هایی که داشتیم، نتوانستیم بلیت با نرخ مصوب برای روز 27 ابان تهیه کنیم.
بسیاری از آژانس های مسافرتی از تکمیل ظرفیت های خود و برخی هم از افزایش قیمت بلیت در ان روز می گویند.
یکی از آژانس های مسافرتی در تهران اعلام می کند: نرخ مصوب بلیت مشهد وجود ندارد و اگر بلیت می خواهید قیمت ان بیش از 300 هزار تومان و بر اساس زمان پرواز، متفاوت است.
قیمت بلیت چارتری و سیستمی از تهران به مشهد و یک طرفه حدود 559 هزار تومان است.
برای برگشت (29 آبان) نیز قیمت از مشهد به تهران 419 هزار تومان است.
این در حالی است که وقتی به سایت اژانس های هواپیمایی مراجعه می کنیم قیمت بلیت روز 27 ابان از تهران به مشهد از 114 هزار تومان اغاز می شود و تا 559 هزار تومان ادامه دارد.
بلیت پرواز از مشهد به تهران در روز 29 آبان هم از 299 تا 419 هزار تومان است.
در کنار آژانس های مسافرتی که از داغی بازار استفاده می کنند و قیمت بلیت را افزایش می دهند؛ البته هستند اژانس هایی که بلیت را با قیمت مصوب به فروش می رسانند.

کد خبر 84465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha