کد خبر 84588
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
 تردد روان در مناطق زلزله زده

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه با بیان این مطلب که همه معابر منتهی به مناطق زلزله‌زده باز بوده و تردد روان در آن جریان دارد از اعمال محدودیت برای تردد خودروهای شخصی در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه که هم‌اکنون در سرپل ذهاب حضور دارد  در مورد آخرین وضعیت محورهای منتهی به استان کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از اولین ساعات بروز زلزله در محل حضور داشته و نسبت به برقراری انتظامات و روان‌سازی تردد اقدام کرده‌اند.

رئیس پلیس راه تصریح کرد: هم‌اکنون نیز مأموران پلیس راه در تمام مسیرها حضور داشته و تسهیلات لازم برای تردد خودرودهای امدادی و همچنین خودروهای حامل محموله‌های موردنیاز زلزله‌زدگان را فراهم می‌سازند.

وی گفت: برخی مسیرها که به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود، با کمک مردم و سازمان‌های مربوطه بازگشایی شد و می‌توان گفت در حال حاضر تمام مسیرهای موجود در مناطق زلزله‌زده باز است و تردد در آن جریان دارد.

عالی‌ترین مقام راه کشور اعلام کرد: در حال حاضر تردد روان را در محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده شاهد هستیم البته باید گفت که پلیس در محورهای منتهی به این مناطق برای خودروهای شخصی و خودروهایی که ضرورت تردد در آن مسیرها را ندارند محدودیت ایجاد کرده و از ورود آنها جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: اگر ترافیک لحظه‌ای دیده می‌شود اعمال محدودیت‌هایی است که برای عدم ورود خودروهای غیرمجاز اختصاص داده‌ایم.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیکی و تردد خوشبختانه، خودروهای امدادی و خدمت‌رسان مشکلی ندارند و فقط نیازمندی‌های مردم زلزله‌زده در حوزه خوراک،‌ پوشاک و چادر زیاد است.

کد خبر 84588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha