آفرود سواران به کمک هموطنان زلزله زده می روند

پرشین خودرو: تیمی از آفرود سواران ایرانی همراه با 25 تن ملزومات ضروری عمومی شامل پوشاک و غذا و همچنین کمک ها نقدی که از سوی هموطنان و یکی از شرکت های خودروسازی تامین شده است امشب راهی مناطق زلزله زده خواهند شد.

به گزارش پرشین خودرو، دکتر احمد عطار زاده مدیر اجرایی این تیم در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: تیمی از آفرود سواران حرفه ای شامل 54 خودرو و ده ها تن نیازهای ضروری که با حمایت گروه صنعتی رامک خودرو و سایر مردم انساندوست تامین شده به سمت مناطق زلزله زده ی کشور حرکت و پس از توزیع اقلام، خودروهای آفرود به کمک نیروهای امدادی خواهند شتافت تا در مکانهایی که امکان تردد خودروهای عادی نیست از این خودروها استفاده شود.

عطار زاده همچنین تاکید کرد در مرحله ی اول اعزام در کل حدود 50 میلیون تومان کمک به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد و همزمان تیم های کمک رسان همچنان نسبت به جمع آوری کمک های مردمی ادامه خواهند داد.

علاقه مندانی که تمایل به ارائه ی کمک های نقدی دارند می توانند از طریق شماره حساب 5022291067212330 به نام احمد عطار زاده و یا جهت ارسال کمک های غیر نقدی خود از طریق نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، کوچه قصرالدشتی، پلاک 7 اقدام نمایند.

شایان ذکر است تیم مذکور مجوزهای لازم را جهت اعزام از معاونت جوانان وزارت ورزش اخذ نموده است.

مرحله ی دوم از ارسال این کمک ها روز دوشنبه 29/8/96 با استفاده های خودروهای باری سنگین به مناطق مذکور ارسال خواهد شد.

همچنین علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره 09124838512 آقای صادق عطار زاده در تماس باشند.

کد خبر 84636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha