«فیس لیفت» زود هنگام برای «تویوتا» هایلوکس!

پرشین خودرو: تویوتا هایلوکس برای داشتن یک بازار پویاتر، زودتر از موعد انتظار یک نسخه فیس لیفت را تجربه خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، نسل اخیر تویوتا هایلوکس در سال 2015 میلادی معرفی شد که عمده تولید آن در کشور تایلند دنبال می‌شود و به غیر از ایالات متحده آمریکا، به دیگر نقاط جهان صادر می‌شود. حال این خودرو برای داشتن یک بازار پویاتر، زودتر از موعد انتظار یک نسخه فیس لیفت دریافت کرده است که در طراحی ظاهری خود شبیه به سری محصولات تویوتا تاکوما شده است، اما در کلاس‌های مختلف به مشتریان عرضه خواهد شد.
همانطور که گفتیم، طراحی ظاهری این خودرو با تغییرات نسبتا زیادی که در قسمت جلو بویژه جلوپنجره و مجموعه سپر دریافت کرده، به دیگر خودروی پیکاپ این شرکت یعنی "تویوتا تاکوما" شبیه شده است که بسیار جذاب‌تر و زیباتر از مدل‌های استاندارد هایلوکس خواهد بود. علاوه بر این، در زیر کاپوت تویوتا هایلوکس‌های جدید در بازار تایلند، از سه پیشرانه مختلف استفاده شده است که به ترتیب شامل پیشرانه 2.4 لیتری توربو دیزل با حداکثر قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر، پیشرانه بنزینی 2.7 لیتری با خروجی قدرت 166 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن متر و همچنین شامل یک موتور 2.8 لیتری توربودیزل می‌شود که حداکثر 177 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور دارد. درست همانند مدل‌های استاندارد، برای تبدیل و انتقال نیروی موتور هم از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتومات استفاده شده است.
یکی از مدل‌های منحصربه فرد تویوتا هایلوکس برای تایلند، با نام "روکو Rocco" معرفی شده است که با پیشرانه 2.8 لیتری توربودیزل و همچنین سیستم محرک محور عقب یا چهارچرخ محرک به مشتریان عرضه می‌شود. در طراحی ظاهری این نسخه تغییراتی نسبتا زیادی ایجاد شده است تا همچون چراغ‌های پیشانی مشکی رنگ، جلوپنجره مشکی رنگ، قاب آینه‌های جانبی و همچنین رینگ‌های 18 اینچی مشکی رنگ 5 پره، یک طراحی اسپرت و خشن بدست آید که تنها برای بازار تایلند عرضه خواهد شد.
به گزارش پرشین خودرو در حال حاضر تویوتا هایلوکس فیس لیفت تنها برای بازار تایلند آماده شده است، اما باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت خودروسازی تویوتا برای بازارهای جهانی هم یک مدل فیس لیفت آماده خواهد کرد یا خیر!.

کد خبر 84639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha