صنعت قطعه سازی ایران آماده مشارکت با تولیدکنندگان مطرح جهان

پرشین خودرو: قطعه سازان ایرانی توان مشارکت در پروژه های بزگ جهانی را دارند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شب گذشته به همت انجمن صنایع همگن قطعه سازان ایران، مدیران انجمن های قطعه سازی فرانسه، آلمان و تایوان مهمان قطعه سازان ایرانی بودند.
آرش محبی نژاد دبیر انجمن صنایع همگن قعه سازی در این مراسم به تشریح وضعیت قطعه سازی ایران پرداخت و گفت: استان های مختلف کشور با ظرفیت بالایی که در تولید قطعات خودرو دارند می توانند برای مشارکت های خارج از کشور مهیا شوند.
وی افزود: موقعیت بکر و دسترسی آسان به منابع مختلف انرژی در بسیاری از مناطق ایران این امکان را فراهم ساخته که سرمایه گذاران خارجی بتوانند در مجموعه های قطعه سازی سرمایه گذاری کنند.
در ادامه مدیران انجمن های قطعه سازی فرانسه و آلمان ضمن ابراز امیدواری برای ورود به بحث مشارکت با طرف های ایرانی برای تولید و عرضه قطعات خودرو از امکان ادامه گفت وگوها در زمینه ایجاد جوینت ونچرها گفتند.
مدیر انجمن قطعه سازان تایوانی نیز با اعلام اینکه تایوان قطب تولید بسیاری از تکنولوژی های روز جهان است تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم تا تجارب خود را با طرف های ایرانی به اشتراک بگذاریم.
رضا رضایی رییس انجمن قطعه سازان ایران نیز در این مراسم تاکید کرد: ایران در منطقه ای قرار دارد که می تواند به تنهایی به هاب قطعه سازی تبدیل شده و سایر کشورها را تغذیه کند.
وی مشارکت های جدید صنعت قطعه سازی را برای صنعت خودرو مفید دانست و خاطرنشان کرد: حضور بزرگان صنعت قطعه جهان در کشور نشان می دهد که قطعه سازی ایران و بازار کشور مورد توجه جهانی قرار گرفته است.

کد خبر 84660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha