کد خبر 84684
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
 دوچرخه عادی به دوچرخه برقی تبدیل می شود

پرشین خودرو: استفاده از دوچرخه های برقی می تواند دوچرخه سواری را ساده تر کرده و طی مسافت های طولانی تری را از این طریق ممکن کند.

به گزارش  پرشین خودرو،  به نقل از نیواطلس، در سال های اخیر کیت های متعددی برای برقی کردن راحت دوچرخه های عادی تولید و عرضه شده است. این کیت ها با اتصال به یکی از چرخ ها انرژی لازم برای حرکت آنها را تامین می کنند.

کیت جدید تولید شده به این منظور Swytch نام دارد و مجهز به یک موتور، یک بسته باتری و برخی تجهیزات الکترونیکی جانبی است. حجم و وزن کم باعث می شود که نصب این بسته تاثیر زیادی بر وزن دوچرخه نگذارد.

موتور افزوده شده به چرخ جلوی دوچرخه از این طریق ۳۶ واتی و ۲۵۰ ولت است. باتری این موتور آلومینیومی است و نصب و فعال کردن کل این مجموعه در عرض کمتر از ده دقیقه صورت می گیرد.

کابل های انتقال برق از پشت فرمان تا موتور و سپس تا ترمز و حسگرهای پدال انتقال می یابند و با این کار سرعت حرکت دوچرخه یادشده بسته به نوع باتری مورد استفاده به ۲۴ یا ۳۲ کیلومتر در ساعت افزایش می یابد. مدت زمان شارژ این دو نوع باتری نیز به ترتیب حداکثر ۴ و ۶ ساعت است.

وزن این دو مجموعه بسته به باتری مورد استفاده به ترتیب ۳.۹ و ۴.۸ کیلوگرم است و قیمت آنها در زمان عرضه احتمالا ۶۵۰ دلار خواهد بود.

کد خبر 84684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha