کد خبر 84697
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
توقیف خودروی سواری کیا با 50 میلیون ریال جریمه

پرشین خودر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: خودروی سواری کیا با 50 میلیون ریال خلافی در محور ارومیه - مهاباد توقیف شد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ عباس فرمانی  افزود: ماموران پاسگاه پلیس راه ارومیه به مهاباد در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سواری کیا را جهت بازرسی متوقف کردند و پس با انجام استعلام های لازم مشخص شد که این خودرو دارای 50 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.
به گفته وی با روشن شدن این موضوع خودرو جهت پرداخت دیون دولتی و خلافی خود و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
وی اظهار کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودروی به 10 میلیون ریال برسد، ماموران راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه راننده ظرف مدت یک ماه از تاریخ اعلامی نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: افزایش نرخ جرائم رانندگی یک عامل مهم بازدارنده در کاهش تلفات رانندگی است و تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی نه تنها زیان های مالی در پی دارد بلکه ممکن است خسارت های جانی نیز به همراه داشته باشد.
سرهنگ فرمانی افزود: سرعت مطمئنه لازمه ایمنی جاده هاست و نباید برای زودتر رسیدن به مقصد حوادث جبران ناپذیری را رقم زد.
 به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

کد خبر 84697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha