کد خبر 84753
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

پرشین خودرو: سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام آزمون استخدامی این وزارتخانه از پنجشنبه ۲۵ آبان آغاز می شود و یک هفته ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از جام جم، علی ابرازه درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: امسال حدود ۱۰ هزار نفر از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور است به صورت پیمانی جذب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی می‌شوند.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ثبت نام از طریق درگاه آزمون استخدامی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از فردا، ۲۵ آبان آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

دکتر ابرازه با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کنند، افزود: داوطلبان برای ۴ هزار و ۱۰۰ شغل محل رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ آزمون برای همه رشته‌ها به جز متخصصین در روز جمعه، یکم دی خواهد بود گفت: آزمون متخصصین نیز ۲۲ دی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بیش از ۸۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان‌های نو ساخت و بخش‌های توسعه یافته و مابقی در سایر مراکز جدید و توسعه یافته بکار گرفته می‌شوند.

کد خبر 84753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha