دو سانحه جاده ای در محور قدیم و اتوبان ساوه - همدان

پرشین خودرو: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر وقوع دو سانحه جاده ای در محور قدیم و اتوبان ساوه - همدان، شش نفر مصدوم شدند.

به گزارش پرشین خودرو،نعمت الله عزیزی اظهار داشت: در نخستین سانحه جاده ای، یک دستگاه پراید و یک خودروی سمند در محور قدیم ساوه -همدان با هم برخورد کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به مرکز فوریت های پزشکی، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس شهری ساوه در محل تصادف حضور یافتند.

وی بیان کرد: این حادثه خوشبختانه تفات جانی در برنداشت اما چهار نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات درمان پیش بیمارستانی، به بیمارستان مدرس ساوه انتقال یافتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: حادثه دوم در کیلومتر ۷۰ اتوبان ساوه - همدان رخ داد که طی آن یک دستگاه کامیون دچار واژگونی شد.

عزیزی تصریح کرد: نیروهای امدادی اورژانس پایگاه نوبران پس از اطلاع از حادثه بلافاصله به محل اعزام شدند و دو مصدوم این حادثه را نیز پس از انجام درمان پیش بیمارستانی، به بیمارستان مدرس ساوه انتقال دادند.

کد خبر 84755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha