توزیع روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در کرمانشاه

پرشین خودرو:مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه نیاز به بنزین در کرمانشاه به دلیل سکونت مردم در خودروها بالا است، از توزیع روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو،به نقل از ایسنا،محمد فرازمند با اشاره به زمان وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور گفت: به محض اینکه خبر زلزله منتشر شد، از آنجایی که قدرت زلزله بالا بود، با مناطق ایلام، کرمانشاه و کردستان ارتباط برقرار کرده و با مسئولان شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی تماس گرفتیم تا ارزیابی خود را از وضعیت اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تامین سوخت هواپیماها و هلی‌کوپترها در اولویت قر ار گرفت، افزود: از آنجایی که فرودگاه‌های استان‌های غربی کشور آسیب ندیدند و آماده خدمت‌رسانی بودند، سوخت هواپیماها و هلی‌کوپترها برای کمک‌رسانی هوایی در اولویت قر ار گرفت. در مرحله اول ۸۰۰ حلب سوخت هلی‌کوپتر به استان‌های زلزله زده ارسال شد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به قطع برق در شهر سر پل ذهاب اظهار کرد: از آنجایی که برق سراسری در شهر سر پل ذهاب قطع شده بود، بسیاری از جایگاه‌ها توان خدمت‌رسانی نداشتند. به همین دلیل ژنراتورهای برق را به این جایگاه‌ها منتقل کردیم و جایگاه‌های سوخت کار خود را آغاز کردند. به طوری کلی در تامین سوخت هوایی و خودرو در مناطق زلزله‌زده مشکلی وجود نداشت.

فرازمند ادامه داد: در این راستا سوخت به صورت فوق‌العاده به همه استان‌های زلزله زده منتقل شد و انبارها به صورت فوق‌العاده سوخت‌رسانی شدند تا استان‌های زلزله زده در شب اول مشکل سوخت نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به سوخت همچنان در کرمانشاه بالا است، گفت: دلیل این موضوع این است که مردم در خودروهای خود شب را سپری می‌کنند و خودرو باید تا شب روشن باشد.

به گفته مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین به کرمانشاه منتقل می‌شود.

فرازمند در ادامه با اشاره به قطع شدن گاز شهرها اظهار کرد: از آنجایی که گاز شهرهای زلزله زده قطع شده، نفت سفید به صورت فوق‌العاده و شبانه‌روزی به شهرها و روستاها ارسال می‌ شود و از آنجا که برخی فروشگاه‌ها تخریب شده‌اند نفت سفید به وسیله نفتکش سیار بین مردم توزیع می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته ۵ محموله در شهر سر پل ذهاب معادل ۶۷ هزار و ۵۰۰ لیتر و ۵۰۰ لیتر نفت سفید در کلانه توزیع شده است. ۲۹ هزار لیتر نیز به شهرستان گیلانغرب ارسال شده است.

کد خبر 84759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha