کد خبر 84765
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس

پرشین خودرو:رئیس پلیس‌راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس در تعطیلات پیش رو را اعلام کرد.

به رگزارش پرشین خودرو، رئیس پلیس‌راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس در تعطیلات پیش رو را اعلام کرد.
سرهنگ رضا معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه بیست و ششم آبان ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

وی گفت: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل تردد انواع خودرو از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه بیست و ششم آبان ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز اضافه کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۲ روز یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

جاده چالوس یکشنبه یکطرفه می‌شود

سرهنگ معظمی گودرزی اضافه کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۵ روز یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی همچنین به ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها از محور کرج - چالوس و بالعکس اشاره کرد و گفت: اعمال ممنوعیت تردد موتورسیکلت از روز گذشته آغازشده و تا ساعت ۶ بامداد روز دوشنبه بیست و نهم آبان ماه ادامه دارد.

تردد خودروهای سنگین ممنوع

رئیس پلیس‌راه استان البرز به محدودیت تردد خودروهای سنگین از محور کرج – چالوس و بالعکس اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در این محور ممنوع است اما تردد برای خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی بلامانع است.

سرهنگ معظمی گودرزی از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محور کوهستانی چالوس رادارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه از بروز حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.
 

کد خبر 84765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha