توان حمل و نقل «سایپا لجستیک» در خدمت زلزله زدگان غرب کشور

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت سایپالجستیک از همکاری و تعامل این شرکت با سازمان هلال احمر برای خدمت رسانی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدباقر نوفلی مدیرعامل شرکت سایپالجستیک ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه جانسوز زلزله کرمانشاه که به کشته و مجروح شدن هموطنان کشورمان منجر شد اظهار داشت: این حادثه تلخ را به هموطنانمان به خصوص مردم دلاور و قهرمان استان کرمانشاه تسلیت و تعزیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم. امیدوارم خداوند رحمان، آرامش و مسکنت را بر دل های مصیبت دیدگان عطا فرمایند.
وی در ادامه تصریح کرد: شرکت سایپالجستیک آمادگی دارد تا به منظور کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه با ناوگان حمل خود، همکاری لازم را با سازمان ها و نهادهای مسئول، معمول دارد که در همین راستا با هماهنگی به عمل آمده با سازمان هلال احمر اولین محموله شامل پتوهای مورد نیاز زلزله زدگان با تریلی های سایپالجستیک به مناطق زلزله زده ارسال شد و این همکاری تا پایان زمان امدادرسانی ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سایپالجستیک در پایان افزود: این شرکت حسب نظر مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و همچنین هماهنگی های به عمل آمده، تمامی تلاش خود را جهت حمل و ارسال به موقع کمک های غیرنقدی در دستور کار خود دارد. گفتنی است شرکت سایپالجستیک پس از وقوع حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه با بسیج تمامی امکانات و با بهره گیری از ناوگان حمل و نقل خود به یاری حادثه دیدگان این استان شتافت.

کد خبر 84776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha