بازدید وزیر صنعت از غرفه سایپا

پرشین خودرو: وزیر صنعت معدن و تجارت ضمن حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران، از غرفه گروه خودروسازی سایپا بازدیدکرد.

به گزارش پرشین خودرو، دکتر محمد شریعتمدارى روز پنجشنبه ٢٥ آبان ماه از غرفه گروه خودرو سازی سایپا بازدید کرد. وی در این بازدید، از نزدیک با توانمندی های این گروه خودروساز در حوزه تولید قطعات خودرو و عملکرد قطعه سازان سایپا آشنا شد.
در این بازدید قائم مقام شرکت مگاموتور از عملکرد موتورهاى ساخت داخل براى خودروهاى کوئیک و پلت فرم  sp100، توضیحاتی را  به مقام عالی وزارت ارائه و دسترسى به تکنولوژى روز دنیا را مستلزم انتقال دانش فنى وتعامل با شرکت هاى دانش بنیان خارجى عنوان کرد.
تمرکز شریعتمداری بر توان ساخت داخل قطعات و صادرات آن، با توضیحات مدیرعامل فنرسازى زر همراه بود.
 مدیر عامل فنر سازی زر از حجم صادرات و افزایش ظرفیت سازى در آینده و همچنین همکارى با صنایع ریلى توضیحاتی را به وزیر صنعت معدن و تجارت در این بازدید  ارائه کرد.
گفتنی است در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا با شرکت های سازه گستر، مگاموتور، سایپا یدک، فنرسازی زر، رینگ سایپا، خدمات فنی رنا، ایندامین، پلاسکوکار، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، سایپا آذین، قالب های بزرگ صنعتی و شرکت دانگ فنگ به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل حضور یافته است.
 شایان ذکر است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران، از 22 تا 25 آبان در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و گروه سایپا در غرفه 35 با نزدیک به 2000 متر مربع فضای نمایشگاهی پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان حوزه صنعت خودرو بوده است.

بازدید وزیر صنعت از غرفه سایپا

کد خبر 84777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha