کاروان کمک های ایران خودرو به مناطق زلزله زده غرب کشور رسید

پرشین خودرو: کاروان کمک شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو به هموطنان زلزله زده غرب کشور در ایران خودرو کرمانشاه تجمیع و سپس برای توزیع در شهرها و روستاهای آسیب دیده راهی این مناطق شد.

به گزارش پرشین خودرو، این کمک ها از سوی شرکت ایران خودرو و شرکت های تابعه این گروه صنعتی از تهران و سایر استان ها و شهرهای مختلف کشور به ایران خودرو کرمانشاه ارسال و از آنجا بین مناطق زلزله زده توزیع شد.

کاروان کمک های گروه صنعتی ایران خودرو در چندین تریلر، کامیون و کامیونت شامل اقلام اصلی مورد نیاز هموطنان در شهرها و روستاهای آسیب دیده از زلزله تهیه شده است.

این کمک ها با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور، استانداری کرمانشاه، جمعیت هلال احمر و سایر ارگان های دخیل در امر امدادرسانی، توسط تعدادی از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در شهرها و روستاهای زلزله زده توزیع خواهد شد.

همچنین نیروهای امدادی و خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که ساعاتی پس از وقوع زلزله، برای خدمت‌رسانی به غرب کشور اعزام شده اند نیز همچنان در منطقه حاضر و در حال امدادرسانی هستند.

این نیروهای امدادی که از تهران، همدان و اهواز به مناطق غربی کشور اعزام شده‌اند، تا پایان زمان نیاز و اضطرار در منطقه‌ مستقر خواهند بود.

گفتنی است با توجه به وضعیت خاص منطقه و نقل و انتقالات متعدد بین شهرها با خودروهای شخصی و صدمه دیدن بسیاری از خودروها، ناوگان امدادی ایران خودرو، شامل 15 خودرو امداد، دو کانکس، خودروهای مجهز به دکل و کوییک سرویس تاکنون روزانه به 40 خودرو خدمات ارائه کرده‌اند.

همچنین این شرکت با در اختیار داشتن خودروهای سنگین و برخی تجهیزات در کنار سایر سازمان‌های امدادی از جمله هلال احمر و آتش‌نشانی در امر آواربرداری نیز اقداماتی صورت داده است.

کد خبر 84811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha