مردم با خودروهای شخصی به مناطق زلزله زده  نیایند

پرشین خودرو:جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه زندگی در مناطق زلزله‌زده در جریان و در حال عادی شدن است، گفت: از هموطنان درخواست دارم که با خودروهای شخصی خود برای رساندن محموله‌های امدادی به این مناطق نیایند.

به گزارش پرشین خودرو، سردار مومنی با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار نفر از نیروهای انتظامی در مناطق زلزله زده تاکنون حضور پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: نیروهای انتظامی در این مناطق سه هدف اصلی را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه روان‌سازی ترافیک، تامین امنیت عمومی مناطق و منازلی که دچار حادثه شده‌اند و تامین امنیت محموله‌های امدادی از جمله اهدافی است که پلیس انتظامی در مناطق زلزله زده دنبال می‌کند تصریح کرد: حتی در مواردی نیروی انتظامی در امر توزیع کمک‌های امدادی نیز مشارکت کرده است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: با همراهی مردم کرمانشاه امنیت خوبی در مناطق حادثه دیده برقرار است و موارد جزئی درباره بی‌نظمی در این مناطق گزارش شده بود مربوط به امر توزیع کمک‌های امدادی بود که با تمهیدات اندیشیده شده مانند حضور گسترده پلیس امنیت خوبی در منطقه برقرار شد.

سردار مومنی با بیان اینکه زندگی در مناطق زلزله زده در حال حاضر در جریان است، گفت: از هموطنان درخواست دارم که با خودروی شخصی خود برای کمک‌ و رساندن محموله‌های امدادی به این مناطق نیایند چراکه سبب افزایش حجم ترافیک در مناطق زلزله زده می‌شود و استان کرمانشاه این ظرفیت را ندارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم عادی به طور دقیق نمی‌دانند که محموله‌های امدادی را در چه نقاطی باید توزیع کنند، اظهار کرد: تاکید من بر این است که بسته‌های کمکی تحویل مراجع رسمی داده شود تا این مراجع محموله‌ها را به آسیب دیدگان برسانند.

کد خبر 84817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha