پیش نمایش «تویوتا» برای رونمایی از یک شاسی بلند کانسپت آفرودی

پرشین خودرو: در تاریخ 30 نوامبر سال جاری، تویوتا از یک خودروی شاسی بلند آفرودی کانسپت تحت عنوان Future Toyota Adventure Concept یا به اختصار "FT-AC" رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، اطلاعات چندان زیادی در مورد این خودرو وجود ندارد، اما شرکت خودروسازی تویوتا وعده داده است که تمام ویژگی‌های تشکیل دهنده این خودرو شما را در یک ماجراجویی آفرودی همراهی خواهد کرد، پس باید تا نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2017 منتظر ماند و اطلاعات کافی در رابطه با این خودروی شاسی بلند جدید تویوتا بدست آورد.

برای اینکه مخاطبان یک پیش زمینه برای معرفی رسمی تویوتا در تاریخ 30 نوامبر سال جاری داشته باشد، شرکت خودروسازی تویوتا یک تصویر پیش نمایش از محصول جدید خود منتشر کرده است که با کمی تغییرات فتوشاپی و افزایش نور تصویر، می‌توان یک چهره واضح‌تر از خودروی شاسی بلند جدید تویوتا مشاهده کرد.

در قسمت جلو، ظرافت طراحی FT-AC و همچنین ویژگی‌های آفرودی اتومبیل به وضوح دیده می‌شود که شرکت خودروسازی تویوتا بر تعدد آنان تاکید دارد.

 


 

از جمله چراغ‌های تعبیه شده بر روی سقف اتومبیل، مه شکن‌های LED در اطراف سپر و همچنین رینگ و لاستیک‌های بزرگ آفرودی که برای حمایت از آنان، گلگیرهای بزرگ و بیرون از بدنه برای اتومبیل طراحی شده است.
جالب است بدانید که پیش از این، شرکت خودروسازی تویوتا از یک شاسی بلند کانسپت آفرودی دیگر در نمایشگاه نیویورک امسال رونمایی کرده بود که تحت عنوان FT-4X شناخته می‌شود، اما حالا طرح کانسپت جدید این شرکت با یک ظاهر واقع گرایانه و متفاوت ظاهر شده است که برخی‌ها آن را یک برند کاملا جدید و همچنین برخی دیگر آن را یک نسخه توسعه یافته از تویوتا FT-4X می‌دانند که صحت و سقم آن تنها پس از رونمایی رسمی این محصول در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2017 مشخص می‌شود.

 

برای آشنایی با نماینده رسمی تویوتا در ایران کلیک کنید.

کد خبر 84825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha