کد خبر 84828
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
سوپرکار «کد 0» با موفقیت آزمایش شد

پرشین خودرو: خودروی سوپر اسپرت کد 57 را به خاطر دارید که توسط جی لنو طراح سابق خودروی منحصربه فرد فراری انزو در ماه سپتامبر سال جاری معرفی شد؟

به گزارش پرشین خودرو، حال این طراح دیگر خودروی سوپر اسپرت خود را تحت عنوان "کد 0" با موفقیت آزمایش کرده است که در واقع برمبنای لامبورگینی اونتادور ساخته شده و می‌تواند یک عملکرد بسیار خوب همچون لامبورگینی اونتادور هم داشته باشد.
همانطور که گفتیم، خودروی سوپر اسپرت "Kode 0" برمبنای شاسی و پلتفرم لامبورگینی اونتادور توسعه پیدا کرده است که طبیعتا از پیشرانه محرک این سوپر اسپرت ایتالیایی نیز بر روی خود سود می‌برد. این یک نسخه ویژه از لامبورگینی اونتادور نیست، بلکه یک خودروی کاملا متفاوت است که تنها در طراحی و ساخت آن از خودروی لامبورگینی اونتادور کمک گرفته شده است، همچون محصولات رضوانی موتور بویژه خودروی "رضوانی بیست" که از خودروی آریل اتم برای توسعه خود استفاده کرده بود. اما حالا آقای "جی لنو" با همکاری "کن اوکویاما"، یک محصول جدید برمبنای لامبورگینی آونتادور آزمایش کرده است که برای طراحی و ساخت آن از خودروی معروف "لامبورگینی کنتاش" الگوبرداری شده است.
در بخش فنی این اتومبیل از پیشرانه 6.5 لیتری دوازده سیلندر لامبورگینی آونتادور استفاده شده است که می‌تواند 690 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که حالا باتوجه به فیبرکربن‌های بیشتر و وزن سبک‌تر نسبت به خودروی استاندارد لامبورگینی آونتادور با وزن 1550 کیلوگرمی، می‌تواند به حداقل شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه دست پیدا کند.
خوشبختانه خودروی منحصربه فرد "کد 0" تنها به تعداد محدود 1 دستگاهی تولید نخواهد شد، بلکه تولید 5 دستگاه برای آن برنامه ریزی شده است که علاقه مندان می‌توانند برای داشتن یکی از آنان، چیزی بیش از 1 میلیون دلار هزینه کنند که باتوجه به طراحی ظاهری منحصربه فرد و همچنین تعداد بسیار محدود، چنین قیمتی قابل پیش بینی بود.
 

کد خبر 84828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha