فروش نقد و اقساط «آریزو» توربو شارژ آغاز شد+جزییات

پرشین خودرو: فروش نقد و اقساط چری آریزو 5 توربو با شرایط منعطف آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این خودرو با قیمت 83 میلیون و 400 هزلر تومان آماده تحویل به مشتریان است. تنها لازم است کل این مبلغ را واریز کرده و یک ماه منتظر بمانید تا بتوانید از سواری با این خودروی زیبا لذت ببرید.

این خودرو 2 سال سرویس دوره ای رایگان و 5 سال گارانتی دارد که می تواند در فضای رقابتی بسیار تاثیر گذار باشد.

اما مدیران خودرویی ها برای فروش آریزو 5 توربو شارژ اکسلنت خود شرایط فروش اقساطی را نیز در نظر گرفته اند. بر این اساس شما تنها باید در زمان ثبت نام 45 درصد هزینه خودرو را واریز کرده و 55 درصد نیز تسهیلات دریافت نمایید.

زمان تحویل خودرو ها یک ماه پس از خرید و سود تسهیلات نیز متغیر خواهد بود. شمابرای بازپرداخت این تسهیلات از 1 تا 24 ماه زمان در اختیار خواهید داشت و نرخ بهره نیز به نسبت زمان تسویه حساب محاسبه می شود.

آریزو 5 توربو شارژ چری را بهتر بشناسید:

چری آریزو 5 توربو شارژ دارای استاندارد ایمنی 5 ستاره، شاسی بنتلر آلمان و گیربکس اتوماتیک 7 سرعته است که خودروی فوق را زیبا و در عین حال پر قدرت می کند.

فرمان آریزو5 اسپورت دارای دو ناحیه کنترل جداگانه چپ و راست است که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید کنترل صوتی، تماس تلفنی بلوتوثی و رانندگی در وضعیت کروز را مدیریت نمایید.

آریزو5 TE یک موتور قدرتمند 1.5 لیتری توربو شارژ را با گیربکس اتوماتیک CVT هفت سرعته ادغام کرده و در نتیجه شتاب آن تا 35% نسبت به آریزوی معمولی بیشتر شده است، به‌طوری که سرعت صفر تا صد کیلومتر آن 9.5 ثانیه و صفر تا شصت کیلومتر آن نیز 4 ثانیه زمان می‌برد.

کیسه‌های هوای آریزو5 توسط شرکت سوئدی Autoliv ساخته شده و مجهز به یادآور کمربند ایمنی است. همچنین کمربند ایمنی ردیف جلویی مجهز به امکان محدودکننده فعالیت سرنشینانی است که کمربند ایمنی خود را نمی‌بندند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو و شرایط فروش آن، می توانند به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو و چری در سراسر کشور و یا سایت این دو خودروساز مراجعه نمایند.

 

 

کد خبر 84844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha