کد خبر 84874
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

پرشین خودرو: با امتناع سرمایه‌گذاران از سرمایه گذاری در سهام انرژی و با تردید درباره تصویب طرح اصلاحات مالیاتی، دلار آمریکا همسو با سهام وال‌استریت افت کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، در پایان معاملات روز جمعه، با امتناع سرمایه‌گذاران از سرمایه گذاری در سهام انرژی و با تردید درباره تصویب طرح اصلاحات مالیاتی، دلار آمریکا همسو با سهام وال‌استریت افت کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا به نسخه ای از لایحه اصلاحات مالیاتی رای داد که مالیات‌های شرکتی را از روز پنج‌شنبه کاهش خواهد داد. اما از آن پس تمرکز سرمایه‌گذاران بر بحث‌وجدل‌های سنا بر سر لایحه رقیب خود، معطوف شد و نگرانی از این که مجلس نمایندگان و مجلس سنا هرگز به یک توافق مشترک نرسند افزایش یافت.

همچنین گزارشی مبنی بر این که گروه بازرسی ویژه رابرت مولر در ماه گذشته بیش از ۱۰ مقام از کمپین انتخاباتی ترامپ را در تحقیق در مورد اسنادی با کلمات کلیدی روسی ، احضار کرده‌ است، باعث افت دلار شد.

شاخص دلار با ۰.۲۸ درصد افت مواجه شد و یورو با ۰.۲ درصد رشد به نرخ ۱.۱۷۹۳ دلار رسید.

درحالی‌که سرمایه‌گذاران به چشم‌انداز برنامه کاهش مالیات می‌نگرند و خود را برای پایان فصل سوددهی سهام آماده می‌کنند، شاخص اس اند پی ۵۰۰ افت کرد؛ این هفته، هفته‌ای است که معمولا به علت نزدیک شدن به تعطیلات شکرگزاری در روز پنج‌شنبه و دست از کار کشیدن بسیاری از تاجران، بسیار آرام‌تر است.

میانگین صنعتی داو جونز با ۱۰۰.۱۲ واحد افت یا ۰.۴۳ درصد کاهش به رقم ۲۳۳۵۸.۲۴ رسید. اس‌اندپی۵۰۰ با ۶.۷۹ واحد یا ۰.۲۶ درصد افت به رقم ۲۵۷۸.۸۵ واحد رسید و نزدک  با کاهش ۱۰.۵۰ واحدی یا ۰.۱۵ درصدی در رقم ۶۷۸۲.۷۹ واحد به کار خود پایان داد.

کد خبر 84874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha