خودروی تمام الکتریکی «جک» برمبنای J5 رونمایی شد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی "جک JAC" برمبنای خودروی جک J5 یک نسخه کاملا الکتریکی رونمایی کرده است که باتوجه به محدوده حرکتی این اتومبیل، آن را "جک 330" نام گذاری کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، تا چند سال پیش، صنعت خودروسازی چین هیچگونه جایگاهی در بازارهای بزرگ جهانی نداشت و کیفیت محصولات آن هم چندان تعریفی نداشت، اما در این چند سال اخیر با استخدام طراحان بزرگ جهان و همچنین همکاری آنان با شرکت‌های بزرگ خودروسازی، باعث شده است تا صنعت خودروی چین به سرعت رشد کند و جایگاه خود را در بازارهای بین المللی پیدا کند که نمونه آن می‌تواند حضور کمپانی "چری" در بازار اروپا با یک خودروی شاسی بلند باکیفیت و اقتصادی باشد.

همگام با شرکت‌های بزرگ خودروسازی، شرکت‌های خودروساز چینی هم به تکنولوژی‌های پیشرفته صنعت خودروسازی روی آورده‌اند و همین موضوع باعث شده است تا دانش فنی کافی برای تولید ماشین‌های الکتریکی را بدست آورند. حال پیرو این موضوع، اخیرا شرکت خودروسازی "جک JAC" برمبنای خودروی جک J5 یک نسخه کاملا الکتریکی رونمایی کرده است که باتوجه به محدوده حرکتی این اتومبیل، آن را "جک 330" نام گذاری کرده است که از اوایل سال 2018 میلادی به خطوط تولید اضافه شده و به قیمت 70 هزار یوان در اختیار مشتریان چینی قرار می‌گیرد.
با تایید شرکت خودروسازی جک، گفته می‌شود که خودروی "جک 330" با استفاده از یک موتور الکتریکی بسیار خوب، می‌تواند 144 اسب بخار قدرت داشته باشد که توانایی رسیدن به سقف سرعت 130 کیلومتر بر ساعتی داشته و می‌تواند تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، تا حداکثر 330 کیلومتر محدوده حرکتی داشته باشد. علاوه بر این، طراحی ظاهری اتومبیل هم نسبت به خودروی "جک J5" تغییر کرده است تا ظاهر آن شبیه به یک خودروی تمام الکتریکی واقعی شود و آیرودینامیک آن بهبود پیدا کند.

کد خبر 84989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha