سالن های جدید بازرسی قبل از تحویل ( PDI) ایران خودرو به بهره برداری رسید

پرشین خودرو: به منظور بهبود وضعیت بازرسی قبل از تحویل خودرو، ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان، اطمینان بیشتر از بهبود كیفیت خودروهای نهایی شده، سالن های جدید بازرسی قبل از تحویل و كارواش مكانیزه سالن PDI ایران خودرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، پروژه بازنگری و ارتقای سطح بازرسی محصول قبل از تحویل، در راستای ارتقای رضایت مشتریان از كیفیت محصولات ایران خودرو اجرا شده است.

بنا به این گزارش، كل فرآیند طراحی این پروژه توسط معاونت مهندسی ایران خودرو و فرآیند تامین، نصب، راه اندازی و عملیات ساخت آن نیز توسط شركت های تام ایران خودرو و ایسیكو صورت گرفته است. این پروژه كه از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد، از شروع تا پایان هشت ماه به طول انجامید.

این گزارش می افزاید، كنترل و بازرسی محصولات از نظر عملكردی و ظاهری، قبل از تحویل به مشتری یكی از اهداف مهم این پروژه تعریف شده بود. به همین منظور، سالن كاملا جدید كنترل و بازرسی زیرخودرو، طراحی و ساخته شد. در این سالن تمام قطعات و عملكردهای زیر خودرو مورد بازرسی قرار می گیرد.

گفتنی است پیش از این، مراحل كنترل، در فرآیند تولید و تست های دینامیكی جاده صورت می گرفت.

علاوه بر این دو دستگاه كارواش فول اتوماتیك از نوع برند واش تك از بهترین برندهای آلمانی خریداری و نصب شد و به طور تقریبی ساعتی 150 دستگاه خودرو در این كارواش شستشو و با خشك كن اتوماتیك خشك خواهد شد كه به بازرسی ظاهر و مشاهده ایرادهای ظاهری خودرو كمك شایانی خواهد كرد.

یكی دیگر از موارد مهم این پروژه، امكان ردیابی كامل خودروها به تفكیك IN و اپراتور توسط یك سیستم مكانیزه است. چنانچه خودرویی ایراد عملكردی یا ظاهری داشته باشد، با چك لیست ایرادها وارد سالن تعمیرات تحویل خواهد و تعمیرات لازم بر روی خودرو صورت می گیرد و مجدد سیكل PDI را طی و بعد از دریافت تایید نهایی تحویل مشتری می شود.

انتظار می رود بهره برداری از این پروژه، تاثیر به سزایی در رضایت مشتریان هنگام دریافت خودرو داشته باشد.

کد خبر 85107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha