کد خبر 85121
۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
ملانیا ترامپ باز هم حاشیه ساز شد

پرشین خودرو: برخلاف رسم آمریکا که از دختران برای انجام تشریفات جشن شکرگذاری استفاده می‌کنند، ملانیا ترامپ پسرش بارون را مأمور برگزاری این جشن در کاخ سفید کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه،  جشن شکرگذاری به عنوان یکی از سنت‌های دیرینه آمریکا و تعدادی از کشورهای غربی است که هر کدام روز مشخصی برای برگزاری آن دارند. در آمریکا این روز درچهارمین پنجشنبه نوامبر برگزار می‌شود. 

حالا ملانیا ترامپ پس از برگزاری جشن هالوین، به همراه پسرش خود را برای جشن شکرگذاری آماده می‌کند. در مراسم سنتی آمریکائی‌ها معمولا دختران تشریفات این مراسم را انجام می‌دهند. میشل اوباما همسر رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز به اتفاق دو دخترش این مراسم را برگزار کرد، اما حالا کاخ سفید شاهد اقدام عجیب دیگری از خانواده ترامپ است. 

ملانیا ترامپ پسر خود بارون، جوانترین پسر ترامپ را مأمور انجام این تشریفات کرد. این اقدام ملانیا ماجرایی تازه برای این خانواده پرحاشیه رقم زد و باز هم موج انتقادات روانه کاخ سفید شد.

گفتنی است؛ اولین جشن شکرگذاری آمریکا در سال 1621 در ایالت ماساچوست برگزار شد. این مراسم ریشه در اعتقادات مذهبی و فرهنگی غربی‌ها دارد. جشن شکرگذاری پیش از این، روز جهارشنبه برگزار می‌شد که بعدها با پنجشنبه جایگزین شد. 

در سال 1939 با تغییر زمان و ماه‌ها، ماه نوامبر 5 پنجشنبه‌ای شد و این رویداد با رکورد اقتصادی آمریکا مقارن بود. این امر سبب شد تا رئیس جمهور وقت برای اینکه تجار بتوانند به کسب و کار خود بپردازند، چهارمین پنجشنبه را، به عنوان روز شکرگذاری مشخص کرد. پس از این ماجرا، مردم آمریکا چهارمین پنجشنبه نوامبر را برای برگزاری این جشن ثبت کردند. غذای مخصوص عید شکرگذاری، بوقلمون بریان است.

 ترامپ

 ترامپ

ترامپ

ترامپ

کد خبر 85121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha