نسل جدید استون مارتین «ونتیج» رونمایی شد

پرشین خودرو: استون مارتین برای تقویت ونتیج در بازار، یک نسخه کاملا جدید از این خودرو رونمایی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، جایگزین کردن خودرویی مثل استون مارتین ونتیج کار بسیار دشواری خواهد بود، زیرا این برند همچنان زرق و برق خود را حفظ کرده است و مشتریان خاص خود را دارد، اما شرکت خودروسازی استون مارتین برای تقویت این محصول در بازار، یک نسخه کاملا جدید از آن رونمایی کرده است که دارای طراحی جدی‌تر بوده و همچنین تک تک خصوصیات فنی آن بروزرسانی شده است.
اول از همه در بخش مولد قدرتی اتومبیل، گفته می‌شود که شرکت خودروسازی استون مارتین از یک پیشرانه توربوشارژر هشت سیلندر از موتورهای 4 لیتری AMG استفاده کرده است که می‌تواند 503 اسب بخار قدرت و 685 نیوتن متر گشتاور داشته باشد.
البته این پیشرانه به تنهایی کاری از پیش نخواهد برد، تا زمانی که شما از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ZF در خطوط انتقال قدرت خود استفاده کنید که با دریافت نیروی 503 اسب بخاری و سپس هدایت آن به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، می‌تواند یک واسطه برای ثبت شتاب 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت 313 کیلومتر بر ساعت باشد.
شاسی اتومبیل تکامل یافته ساختار آلومینیومی DB11 است که استون مارتین ادعا می‌کند حدود 70 درصد از آن را بروزرسانی کرده است تا بر روی استون مارتین "ونتیج" مورد استفاده قرار دهد. در طراحی ظاهری اتومبیل، می‌توان شاهد یک جلوپنجره بسیار بزرگ بود که از پایین به تیغه‌های آیرودینامیکی زیر سپر متصل شده است که برای ساخت آنان از الیاف فیبرکربنی استفاده شده تا وزن کمتری داشته باشد، هرچند قاب اطراف جلوپنجره هم به صورت یکپارچه با تیغه‌های آیرودینامیکی زیر سپر ساخته شده است.
به گزارش پرشین خودرو طبق ادعای شرکت خودروسازی استون مارتین، این مدل دارای توزیع وزن عالی 50/50 بر روی محور جلو و عقب خود است و همچنین برای اولین بار در میان محصولات استون مارتین، از دیفرانسیل عقب الکترونیکی (E-Diff) بر روی استون مارتین ونتیج استفاده شده که می‌تواند نیروی موتور را به بهترین شکل ممکن در اختیار چرخ‌ها قرار دهد. گفته می‌شود این دیفرانسیل با سیستم کنترل ثبات اتومبیل ارتباط برقرار کرده و نیروی موتور را مطابق با نیاز اتومبیل به سمت چرخ‌ها ارسال می‌کند.
 

کد خبر 85146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha