به کمپین «به خاطر من» نماینده میتسوبیشی بپیوندید+جزئیات

پرشین خودرو: در راستای اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی برند میتسوبیشی ژاپن در ایران، کمپینی با نام به خاطر من را راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آرین موتور که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای میتسوبیشی در ایران را بر عهده دارد، در توضیح این فعالیت و به طور کلی مسئولیت اجتماعی در مطلبی کوتاه گفته است: فعالیت های از جنس مسئولیت اجتماعی برند، منجر به آگاهی اجتماعی مصرف کنندگان درباره هویت اجتماعی آن می شود در نتیجه در کنار عواملی مانند کیفیت و قیمت، در جایگاه سازی برند در ذهن و قلب مخاطبان موثر است.


اما کمپین به خاطر من چیست؟

در سایتی که به همین نام از سوی نماینده میتسوبیشی راه اندازی کرده است درباره این کمپین می خوانیم که «اگر شما هم نگران عزیزانتان هستید که با استفاده از موبایل در هنگام رانندگی جان خودشان را به خطر می‌اندازند، با کمپین #بخاطرمن همراه شوید. برای این کار به یک عکس از خودتان و یک کپشن که حاوی هشتگ #بخاطرمن باشد نیاز دارید. در عکس به دوربین نگاه کنید و در کپشن از عزیزترین فرد زندگی خود بخواهید که مراقب خود باشد.»


شما هم برای پیوستن به این کمپین و آگاهی از جزئیات این طرح می توانید با کلیک بر روی این لینک یکی از اعضای کمپین به خاطر من شوید.همچنین برای آشنایی با نماینده میتسوبیشی روی این لینک کلیک نمایید.

کد خبر 85158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha