محور مرند - صوفیان به علت بارش برف مسدود است

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: بارش برف بیشتر محورهای ارتباطی استان را فرا گرفته و در زمان حاضر امکان تردد در محور مرند - صوفیان وجود ندارد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ جواد ناموران  با اشاره به اینکه تمامی محورهای شمالی استان آذربایجان شرقی به علت بارش برف لغزنده است، از رانندگان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قبل از سفر، خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
وی همچنین با بیان اینکه در زمان حاضر در آزاد راه تبریز_زنجان و محورهای جلفا_مرند، جلفا_سیه_رود، جلفا_خوی و مرند_خوی بارش برف ادامه دارد از رانندگانی که قصد سفر برون شهری در این محورها را دارند خواست وضعیت لاستیک وسایل نقلیه خود را بررسی کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی همچنین از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت بین یک دستگاه خودروی سواری پیکان و یک دستگاه تریلی در محور مرند - خوی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده پیکان جان خود را از دست داد .
سرهنگ ناموران از رانندگان وسائط نقلیه خواست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هم با اشاره به اینکه در زمان حاضر بارش برف در شهرستان های مرند، جلفا ، کلیبر و چاراویماق ادامه دارد، گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش از مرند گزارش شده است.
محمد اشجعی با اشاره به اینکه برای شهر تبریز هم بارش خفیف برف و برای کل استان کاهش دما پیش بینی می شود، اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته ورزقان با 6 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین دمای استان را داشت.
وی گفت: کمینه دمای تبریز در 24 ساعت گذشته 2 درجه سانتی گراد زیر صفر بود و در زمان حاضر 4 درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته 2 درجه سردتر شده است.

کد خبر 85213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha