از خدمات انحصاری به تازه واردهای «پژو» تا ورود به بازارهای صادراتی

پرشین خودرو: شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو ( آپکو) برای بازپسگیری بازار خود از رقبای چینی از ظرفیت های علمی و تکنولوژیک داخلی بهره خواهد برد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو مهندس کیوان وزیری مدیر عامل آپکو در حاشیه برگزاری اولین گردهمایی خودروهای سفارشی پژو ضمن اعلام تداوم برگزاری گردهمایی های خودروهای آپشن دار در آینده، از برنامه جدید آپکو برای بازپس گیری بازار آپشن های خودرو خبر داد.

 


وی گفت: از ابتدای سال ۹۶ آپکو با جدیت وارد بازار شده است تا بازار از دست رفته خود در داخل را بازپس گیرد. برنامه ما تحویل ۲ تا ۳هزار خودروی آپشن دار به بازار است.
وزیری تصریح کرد: زیبایی، افزایش ایمنی و به روز کردن خودرو ها از نظر تکنولوژیک مد نظر ما قرار دارد و دنبال تزئین خودرو نیستیم و هیچ آپشنی که با قوانین کشور مغایرت داشته باشد را نصب نمی کنیم.


انحصار آپکو در نصب آپشن های تازه واردها


مدیر عامل آپکو خطاب به مشتریان محصولات ایران خودرو گفت: با ایکاپ توافق کرده ایم و انحصار آپشن های پژو در ایران را بدست گرفتیم بنابراین از این پس هر خودرویی که در ایران خودرو و ایکاپ تولید شود تنها می تواند با آپشن های انحصاری آپکو تجهیز شوند.
وی افزود: گارانتی محصولات ایکاپ و ایران خودرو در صورتیکه در خارج از آپکو آپشن دار شوند از بین خواهد رفت و شرکت ایران خودرو عواقب استفاده از محصولات غیر آپکو را نخواهد پذیرفت.

 


برنامه ما تحقق اقتصاد مقاومتی است


وزیری از نگاه آپکو برای بهره بردن از توان مهندسان داخلی گفت و افزود: ما به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی در عرضه آپشن سازی خودروها هستیم و برای رسیدن به این مهم به دنبال استفاده از کمک شرکت های دانش بنیان هستیم.
وی در مورد صادرات محصولات آپکو نیز گفت: در حال حاضر در عراق و ارمنستان کار را آغاز کرده ایم و ۳۰۰۰ پژو پارس برای عراق و تعدادی خودروی سمند برای پلیس ارمنستان تجهیز خواهیم کرد.

 


آپکو همانند AMG کمپانی بنز است


وزیری در مورد اهداف بلند مدت زیر مجموعه خود گفت: ما توان این را داریم که سالانه برای ۲۵۰ هزار خودروی تولیدی ایران خودرو آپشن نصب کنیم و همانند AMG که خودروهای خاص از برند بنز را به بازار عرضه می کند همین کار را برای ایران خودرو انجام دهیم.
وی اظهار داشت: ما هدفی بزرگ را برای خود تعریف کرده ایم و می خواهیم حداقل ۳۰ درصد تولیدات سالانه ایران خودرو را با آپشن گذاری به صورت ویژه وارد بازار کنیم.

 


خرید آپشن هم زمان با ثبت نام خودرو


مدیر عامل آپکو از امکان ثبت درخواست آپشن در هنگام ثبت نام خودرو از دو هفته آینده خبر داد و افزود: برای شروع با چند آپشن پر کاربرد آغاز می کنیم و علاقه مندان می توانند سایر آپشن ها را  در ۱۵۰ نماینده منتخب ایران خودرو ثبت و سفارش دهند..
وی افزو: از انجایی که نقشه های قسمت های مختلف خودرو در اختیار آپکو قرار دارد ما بهترین و استاندارد ترین محصولات را برای خودروها استفاده می کنیم.

 

کد خبر 85218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha