«تیوولی» راهی مسابقات رالی داکار می شود+جزئیات

پرشین خودرو: مسابقات رالی داکار امسال یک شرکت کننده جدید خواهد داشت، تیمی دیگر از کشور اسپانیا به رهبری استفان فورتس.

به گزارش پرشین خودرو، این راننده که عنوان قهرمانی 2011 داکار را یدک می کشد و اخیرا در مسابقات بین المللی All Terrain Rallies TT شرکت داشته، این بار با خودرو تیوولی به جدال با طبیعت آمریکای جنوبی در سری مسابقات رالی داکار 2018 خواهد رفت.
بعد از 3 سال رقابت در مسابقات رالی اسپانیا، شرکت سانگ یانگ این بار تصمیم گرفت تا قدمی بزرگ در راه توسعه محصولات خود برداشته و تیم رسمی خود را به سرسخت ترین رالی بیابانی یعنی داکار بفرستد.
هدف تعیین شده، تست در شرایطی سخت و رقابت با شرکت های پیشگام در این رویداد ورزشی می باشد. کمتر از 10 هفته تا آغاز مسابقه باقی مانده و تمام تیم ها کار خود را از کشور پرو آغاز خواهند کرد.
پیروزی های بدست آمده توسط استفان در مسابقات Baja Aragon و بازخورد بسیار عالی "Tivoli Rally Raid 4WD" در استیج های مختلف، شرکت را بر آن داشت تا قدمی بزرگتر برداشته و پا به عرصه مسابقات داکار بگذارند.
برای رویارویی با همگی اتفاقات ممکن، یک کامیون تجهیزات و 8 مکانیک ماهر تیم را همراهی خواهند کرد و از طرفی تامین کنندگان و حامیان مالی جدید نیز به پروژه سانگ یانگ خواهند پیوست.
استفان فورتس در مورد این رویداد عنوان کرد که ما بسیار خوش بین هستیم و این برای ما فقط یک مسابقه نیست. این یک میدان رقابت تمام عیار است و سانگ یانگ تیوولی جدید این اطمینان را به ما داده که از پتانسیل بالایی برخوردار است و می تواند این مهم را در داکار به اثبات برساند.

 

کد خبر 85252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha