وعده پرداخت یارانه بلیت مترو و اتوبوس عملیاتی نشده است

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بعد از گذشت یک ماه هنوز وعده پرداخت یارانه بلیت مترو و اتوبوس عملیاتی نشده است.

به گزارش پرشین خودرو، مرتضی الویری در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران اظهار کرد: حدود یک ماه قبل از اعضای شورای شهر با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان ملاقاتی داشتند و در آن جلسه به موضوع بدهی‌های دولت به شهرداری تهران اشاره شد.

وی تصریح کرد: در همان جلسه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه قول دادند که یارانه مترو و اتوبوس را طی یک بازه زمانی یک هفته ای به شهرداری تهران پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون و برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عدم عملیاتی شدن وعده دولت در این زمینه تصریح کرد: با گذشت یک ماه از آن جلسه، هنوز ریالی در این زمینه به شهرداری تهران داده نشده است.

الویری اظهار امیدواری کرد: دولت به وعده خود در این بخش عمل کند و مطالبات شهرداری تهران را پرداخت کند.

در ادامه جلسه احمد مسجدجامعی دیگر عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از اعضای شورای شهر تهران و مسئولان در بخش‌های مختلف جهت حضور در طرح کتاب‌گردی در پنجشنبه هفته گذشته اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال خوبی از سوی هموطنان در سراسر کشور قرار گرفته است.

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ضمن تاکید بر تذکر مرتضی الویری به دولت تصریح کرد: بنده نیز تذکر را به دولت دارم چرا که در جلسه مشترک آقای نوبخت قول داد که یارانه بلیط مترو و اتوبوس را طی بازه زمانی یک‌هفته‌ای پرداخت کند.

به گفته سالاری، در جلسه اخیر اعضای شورای شهر تهران با رئیس جمهور، آقای نوبخت یادداشتی را ارائه داد مبنی بر اینکه دولت متعهد می شود نسبت به تسویه یارانه بلیت مترو و اتوبوس اقدام کند، اما متاسفانه پس از گذشت چند هفته هنوز هیچ دستورالعملی در این خصوص صادر نشده است.

وی ادامه داد: از دولت و آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست صدور دستور فوری در این خصوص را دارم.

کد خبر 85322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha