کد خبر 85326
۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
افزایش سهمیه سوخت خودروهای دیزلی

پرشین خودرو: معاون برنامه‌ ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت :سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی زیر 10 تن از آذر ماه سال جاری افزایش یافت.

به گزارش  پرشین خودرو،  از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، شهرام آدم نژاد افزود: سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی بین 3.5 تا 6 تن از آذر ماه به 2700 لیتر و همچنین سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی 6 تا 10 تن نیز از 2150 لیتر به 3200 لیتر افزایش می یابد.
به گفته وی، برمبنای این تصمیم سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی بین 3.5 تا 6 تن که تاکنون 1800 لیتر بوده از آذرماه به 2700 لیتر و سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی 6 تا 10 تن نیز از 2150 لیتر سهمیه فعلی به 3200 لیتر افزایش می یابد.
آدم نژاد اظهارداشت: با توجه به درخواست های متعدد رانندگان و مالکان و پیگیری های به عمل آمده توسط این سازمان و براساس مفاد بند 3 صورتجلسه شماره 90 کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل‌ و نقل بار و مسافر، مقرر شده سقف سهمیه سوخت عملکردی خودروهای مذکور از آذرماه سال جاری افزایش یابد.
سخنگوی کار گروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش فعالیت و تلاش کمیته تخصصی کارگروه پایش سوخت در افزایش بهره وری و واقعی شدن کارکرد ناوگان حمل ‌و نقل عمومی را ارزشمند دانست و افزود: صرفه جویی در مصرف انرژی در کشور طی بیش از یک سال گذشته در این بخش حرکت بسیار بزرگی برای حفظ سرمایه های ملی و ذخایر متعلق به نسل امروز و فردا بوده است.
 به منظور جلوگیری از هدر رفت مصرف گازوییل در کشور و با تشکیل کار گروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش از سال 94 تاکنون میزان سوخت مورد نیاز ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای بر اساس پیمایش و صورتحساب و بارنامه صادره به آنها تخصیص می یابد.

کد خبر 85326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha